Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

ČRPANJE EVROPSKIH KOHEZIJSKIH SREDSTEV IN POENOSTAVITVE

Podobne predstavitve


Predstavitev na temo: "ČRPANJE EVROPSKIH KOHEZIJSKIH SREDSTEV IN POENOSTAVITVE"— Zapis predstavitve:

1 ČRPANJE EVROPSKIH KOHEZIJSKIH SREDSTEV IN POENOSTAVITVE
SEMINAR: ČRPANJE EVROPSKIH KOHEZIJSKIH SREDSTEV IN POENOSTAVITVE

2 PARTNERSTVO, REGIONALNI RAZVOJNI PROGRAMI
STRATEGIJA RAZVOJA SLOVENIJE PARTNERSTVO, REGIONALNI RAZVOJNI PROGRAMI OP RR National Development Programme RS NACIONALNI STRATEŠKI REFERENČNI OKVIR LIZBONSKA STRATEGIJA NADZORNI ODBOR RAZPISI ZAKONSKI OKVIR KP OP RČV OP ROPI 2

3 SISTEM IZVAJANJA KOHEZIJSKE POLITIKE
Institucija Organ upravljanja Služba Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko Organ za potrjevanje Ministrstvo za finance Revizijski organ Urad RS za nadzor proračuna, Ministrstvo za finance Posredniška telesa 10 ministrstev in 1 služba vlade Izvajalci razpisov Ministrstva in agenti (agencije) Izvajalci projektov Upravičenci (podjetja, občine, zavodi, …)

4 ORGANA UPRAVLJANJA ODGOVOREN ZA VSE, vendar … … je določen del nalog prenesen na posredniška telesa, zlasti priprava vsebin razpisov, pogojev, rokov, ocenjevanja in izbora projektov, spremljanja izvajanja projektov, … Organ upravljanja je skrbnik sistema : Skrbi za delovanje sistema, za postavitev pravil izvajanja kohezijske politike, pripravo navodil za poročanje, izvajanje kontrol, …

5 POSREDNIŠKA TELESA OPERATIVNI PROGRAM POSREDNIŠKA TELESA OP RR
MINISTRSTVO ZA GOSPODARSTVO MINISTRSTVO ZA VISOKO ŠOLSTVO, ZNANOST IN TEHNOLOGIJO MINISTRSTVO ZA ŠOLSTVO IN ŠPORT MINISTRSTVO ZA KULTURO SLUŽBA VLADE ZA LOKALNO SAMOUPRAVO IN REGIONALNO POLITIKO OP RČV MINISTRSTVO ZA DELO, DRUŽINO IN SOCIALNE ZADEVE MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO OP ROPI MINISTRSTVO ZA PROMET MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR

6 PROCESI V IZVAJANJU KP Vzpostavitev sistema
Spremljanje učinkovitosti in prilagajanje sistema Zaključevanje Zaključno poročilo OP MP: Proces upravljanja OPREDELJULJEJO NAVODILA KP1: Načrtovanje in spremljanje izvajanja Načrtovanje na ravni PU Spremljanje postopkov izbora in izvajanja operacij Vrednotenje, Končno poročilo PU KP2: Finančno upravljanje Proračun NRP Spremljanje pravic porabe in prerazporejanje sredstev Zaključevanje Vračila KP3: Upravljalna preverjanja Postopek izvedbe inštr. Kontrola sistema, kontrole po 13. členu in nepravilnosti Končna kontrola Herausforderungen Projektstart Einbeziehung der Projektbeteiligten, Identifikation des Projektteams mit dem Projekt fördern Ganzheitliche Projektplanung vs hektische inhaltliche Aktivitäten Trotz Zeitdruck in Projektmanagement investieren Gemeinsame Projektpläne, Methodik, Sprache und Rollenverständnis sicherstellen „Das Ende des Projekts bahnt sich mit seinem Anfang an“ Zielsetzung Know-how-Transfer aus der Vorprojektphase Vereinbarung von Projektzielen, Sicherstellung einer gemeinsamen Sichtweise innerhalb der Projektorganisation Aufbau einer adäquaten Projektorganisation (Organigramm, Rollenverständnis, Kommunikationsstrukturen) Kommunikation des Projekts an interne und externe Umwelten, Durchführung erster Projektmarketing-Aktivitäten Erstellung adäquater Projektpläne Teambuilding Dokumentation der Projektplanung (Projekthandbuch) PP1: Informacijski sistem Vpis matičnih podatkov Finančna realizacija, ZZI, ZZP Spremljanje kazalnikov Zaključno poročilo PP2: Informiranje in obveščanje Ocena potreb Informiranje in obveščanje Zaključevanje PP3: Tehnična pomoč Priprava programa TP Izvajanje tehnične pomoči v sistemu Zaključevanje programa TP Prozessmanagement_Teil1_v2.2_ ppt 6

7 PROCESI V IZVAJANJU KP IN “PROJEKTNI” PROCES
Zagon Izvajanje Zaključevanje VKLJUČITEV V PROCESE UKP Koordinacija in komunikacija Proces upravljanja Načrtovanje in spremljanje izvajanja PU Finančno upravljanje Upravljalna preverjanja Herausforderungen Projektstart Einbeziehung der Projektbeteiligten, Identifikation des Projektteams mit dem Projekt fördern Ganzheitliche Projektplanung vs hektische inhaltliche Aktivitäten Trotz Zeitdruck in Projektmanagement investieren Gemeinsame Projektpläne, Methodik, Sprache und Rollenverständnis sicherstellen „Das Ende des Projekts bahnt sich mit seinem Anfang an“ Zielsetzung Know-how-Transfer aus der Vorprojektphase Vereinbarung von Projektzielen, Sicherstellung einer gemeinsamen Sichtweise innerhalb der Projektorganisation Aufbau einer adäquaten Projektorganisation (Organigramm, Rollenverständnis, Kommunikationsstrukturen) Kommunikation des Projekts an interne und externe Umwelten, Durchführung erster Projektmarketing-Aktivitäten Erstellung adäquater Projektpläne Teambuilding Dokumentation der Projektplanung (Projekthandbuch) Informacijski sistem Informiranje in obveščanje Tehnična pomoč Prozessmanagement_Teil1_v2.2_ ppt

8 PROCES ‘’BOLJ ENOSTAVNO’’
Posredniški telo pripravi javni razpis Organ upravljanja javni razpis potrdi Posredniško telo objavi razpis, potencialni upravičenci se prijavijo Posredniško telo opravi izbor in izda sklepe o izbranih projektih Posredniško telo in upravičenec podpišeta pogodbo o sofinanciranju Upravičenec začne z izvajanjem projekta in s poročanjem o izvajanju poročanje: priprava zahtevkov za izplačilo in podporne dokumentacije posredniško telo opravi administrativno kontrolo izplačila in potrdi ustreznost zahtevka sledi povračilo sredstev iz nacionalnega proračuna upravičencu posredniško telo in organ upravljanja izvedeta kontrole na kraju samem (vzorčno) Zaključek projekta

9 KORAKI UPRAVIČENCA ZA PRIDOBITEV EU SREDSTEV
korak: identifikacija vsebin in potencialnih projektov pri upravičencu korak: identifikacija ustreznih razpisov korak: kvalitetna prijava (in dobro načrtovanje!!!) korak: podpis pogodbe o sofinanciranju korak: izvajanje projekta in poročanje korak: povračilo sredstev na podlagi zahtevka za izplačilo (oziroma avansi)

10 Vsi OPji

11 Vsi OPji

12 ČRPANJE V ŠTEVILKAH Za 3,5 milijarde evrov (EU + SI del) potrjenih instrumentov (150 % razpoložljivih pravic porabe za obdobje ), Za 2,7 milijard evrov (EU + SI del) potrjenih operacij – projektov (114% razpoložljivih pravic porabe ), 1,3 milijarde evrov (EU + SI del) izplačanih iz državnega proračuna, za 955 milijonov evrov (EU del) posredovanih zahtevkov za povračilo na Ministrstvo za finance 890 milijonov evrov (EU del) povrnjenih v državni proračun

13 TEŽAVE IN NAPAKE PRI IZVAJANJU KOHEZIJSKE POLITIKE

14 TEŽAVE ZALAGANJE SREDSTEV in FINANČNA ZMOŽNOST UPRAVIČENCEV
zlasti pri velikih infrastrukturnih projektih visoki stroški pridobitve avansa v višini 30% pogodbene vrednosti likvidnostne težave upravičencev dolgotrajni postopki vračanja sredstev oziroma izplačil iz proračuna IZVAJANJE JAVNIH NAROČIL zamude pri izvajanju JN zaradi pritožb neizbranih ponudnikov neznanje upravičencev s področja JN

15 TEŽAVE 3. IZVAJANJE PROJEKTA neenotnost in nejasnost pravnih podlag
dolgi in zapleteni postopki poročanja vnašanje podatkov v sistem ISARR administrativno breme nesorazmerno z vrednostjo projekta obsežna podporna dokumentacija pri pripravi zahtevka za izplačilo informacijski sistem (centovske razlike, predplačila, DDV, vnos podatkov in priprava zahtevka za izplačilo, …) kadrovska podhranjenost in usposobljenost Informiranje in obveščanje ZAKLJUČEVANJE OPERACIJE spremenjena dinamika izvajanja projekta in upoštevanje rokov, opredeljenih v pogodbi o sofinanciranju nedoseganje ciljev in kazalnikov

16 NAPAKE POROČANJE O IZVAJANJU PROJEKTA
zlasti, če je prilagojeno in ne izhaja iz dejanskega stanja IZVAJANJE JAVNIH NAROČIL sklepanje aneksov k pogodbi o izvedbi dodatnih del in storitev na projektu zniževanje vrednosti javnega naročila drobljenje javnih naročil (sum dogovarjanja) UPRAVIČENOST STROŠKOV neupoštevanje navodil oziroma določil iz javnega razpisa o upravičenih stroških, posledično financiranje neupravičenih stroškov (npr. potovanja, zaposlovanje)

17 NAPAKE NEIZPOLNJEVANJE POGOJEV IZ POGODBE O SOFINANCIRANJU
neustrezno upoštevanje pravnih podlag – nepravilno izvajanje neizpolnjevanje pogodbenih obveznosti in sprotno prilagajanje izvajanja projekta ZAKLJUČEVANJE OPERACIJE kaj šteje kot rok zaključka operacije? nepravočasno podaljšanje obdobja izvajanja projekta oz. obdobja upravičenosti DVOJNO FINANCIRANJE financiranje iz različnih projektov za iste ljudi in iste aktivnosti 7. INFORMIRANJE IN OBVEŠČANJE table, logotipi

18 Poenostavitve in izboljšave
Uvedba predplačil Uvedba DDV kot upravičenega stroška Uvedba pavšalov za ESS in ESRR – 20 % na neposredne upravičene stroške, veljavno od začetka leta 2011 naprej Uvedba krajših plačilnih rokov za inv. transfere - zagotovitev plačila občinam iz proračuna RS dan pred zapadlostjo plačila situacije izvajalcu Nova Navodila o upravičenih stroških, ki predstavljajo bistveno poenostavitev pri poročanju o izvajanju projektov Uvedba novih finančnih instrumentov za pospešeno črpanje evropskih sredstev Poenostavitve v postopku priprave in potrjevanja instrumentov Odprava večkratnih kontrol in s tem pomembno skrajšanje časa do izplačila iz proračuna RS Za prihodnost: uvedba vzorčnih kontrol

19

20 Evropski sklad za regionalni razvoj 1975

21 CILJ OP RR Inovativna, dinamična in odprta Slovenija z razvitimi regijami in konkurenčnim, na znanju temelječim gospodarstvom.

22 STRUKTURA RAZVOJNIH PRIORITET IN FINANČNI NAČRT OP RR

23 1. Razvojna prioriteta Konkurenčnost podjetij in raziskovalna odličnost Skupni cilj: Zagotavljanje razvojno tehnoloških spodbud za razmah podjetništva in inovativnosti.

24 1. RP: Konkurenčnost podjetij in raziskovalna odličnost
Prednostna usmeritev Razpoložljiva sredstva (EU + SLO) 1.1. Izboljšanje konkurenčnih sposobnosti podjetij in raziskovalna odličnost (po potrjenih spremembah OP RR  €) 1.2. Spodbujanje podjetništva SKUPAJ OP RR  €)

25 Potrjenih 7 javnih razpisov v vrednosti 500,5 mio €
PU 1.1. Izboljšanje konkurenčne sposobnosti podjetij in raziskovalna odličnost Potrjenih 7 javnih razpisov v vrednosti 500,5 mio € 149 projektov Upravičenci: Podjetja, skupine podjetij ter raziskovalne organizacije, povezane s podjetji in drugimi subjekti inovacijskega okolja v raziskovalne centre odličnosti ter druge oblike povezav.

26 PU 1.2. Spodbujanje podjetništva
Potrjeni 4 javni razpisi in 2 programa v vrednosti 217,9 mio € 726 projektov Upravičenci: So mikro, mala in srednje velika podjetja, še posebej novo nastala podjetja, inovativna podjetja ter podjetja s potencialom rasti in razvoja.

27 2. Razvojna prioriteta Gospodarsko razvojna infrastruktura Skupni cilj: Koncentracija znanja in razvojne infrastrukture za dvig konkurenčnosti gospodarstva.

28 2. RP: Gospodarsko-razvojna infrastruktura
Prednostna usmeritev Razpoložljiva sredstva (EU + SLO) 2.1. Gospodarsko-razvojna-logistična središča (po potrjenih spremembah OP RR  €) 2.2. Informacijska družba 2.3. Izobraževalno-raziskovalna infrastruktura 2.4. Mreža urgentnih centrov (nova PU) SKUPAJ € (po potrjenih spremembah OP RR  €)

29 PU 2.1. Gospodarska in izobraževalna infrastruktura
Potrjena 2 javna razpisa v vrednosti 73,4 mio € 12 projektov Upravičenci: Različne institucije (podjetja, zavodi, visokošolske in druge izobraževalne ustanove, raziskovalne ustanove, ipd.), ki se povezujejo s podobnimi subjekti na določenem področju v celoto. V primeru medpodjetniških izobraževalnih centrov (MIC) so to javni vzgojno izobraževalni zavodi.

30 PU 2.2. Informacijska družba
Potrjenih 5 javnih razpisov v vrednosti 100 mio € 59 projektov Upravičenci: Zasebni uporabniki in gospodarstvo (tudi v smislu operaterjev iz naslova razvezave lokalne zanke). Pri vzpostavljanju hitrih priključkov za izobraževalne, raziskovalne in kulturne ustanove bodo končni uporabniki šole, knjižnice, visokošolske in raziskovalne ustanove ter druge relevantne ustanove. Ciljna skupina za posamezne e-storitve, aplikacije in e-vsebine vsa podjetja, javni in zasebni zavodi, znanstveno raziskovalne institucije ter ostali, posebno pozornost pa je potrebno nameniti starejšim, ljudem s posebnimi potrebami in ruralnim področjem.

31 PU 2.3. Izobraževalno-raziskovalna infrastruktura
Neposredno potrjena 2 projekta v vrednosti 29,5 mio € Upravičenci: Visokošolske, raziskovalne pa tudi državne institucije ter institucije za promocijo oziroma popularizacijo znanosti.

32 PU 2.4. Mreža urgentnih centrov
V okviru prednostne usmeritve bodo izvedene naložbe v zdravstveno infrastrukturo, t.j. izgradnjo mreže urgentnih centrov. Upravičenci: Ministrstvo za zdravje.

33 3. Razvojna prioriteta Povezovanje naravnih in kulturnih potencialov Skupni cilj: Ohranjanje in povezava naravnih in kulturnih potencialov za razvoj turizma.

34 3. RP: Povezovanje naravnih in kulturnih potencialov
Prednostna usmeritev Razpoložljiva sredstva (EU + SLO) 3.1. Dvig konkurenčnosti turističnega gospodarstva 3.2. Mreženje kulturnih potencialov (po potrjenih spremembah OP RR  €) 3.3. Športno-rekreacijska infrastruktura SKUPAJ € (po potrjenih spremembah OP RR  €)

35 PU 3.1. Dvig konkurenčnosti turističnega gospodarstva
Potrjenih 8 javnih razpisov in 2 projekta neposredno v vrednosti 147,9 mio € 151 projektov Upravičenci: Predvsem samostojni podjetniki posamezniki, gospodarske družbe, občine, institucije/ustanove in nevladne organizacije, družbe in društva, javni gospodarski zavodi, drugi javni zavodi ter na področju mladinske dejavnosti – mladinski centri.

36 PU 3.2. Mreženje naravnih in kulturnih potencialov
Potrjeni 3 javni razpisi in 2 projekta neposredno v vrednosti 38,8 mio € 12 projektov Upravičenci: Republika Slovenija (ministrstva za spomenike v lasti RS), Zavod za varstvo kulturne dediščine, občine, nevladne organizacije (društva, zavodi, ustanove), javni zavodi in podobno.

37 PU 3.3. Športna rekreacijska infrastruktura
Potrjeni 3 javni razpisi v vrednosti 47,4 mio € 10 projektov Upravičenci: Sofinancirala se bo javna športno-rekreacijska infrastruktura, torej infrastruktura v lasti države in lokalnih skupnosti.

38 4. Razvojna prioriteta Razvoj regij Skupni cilj: Skladen razvoj regij.

39 4. RP: Razvoj regij Prednostna usmeritev Razpoložljiva sredstva
(EU + SLO) 4.1. Regionalni razvojni potenciali 4.2. Razvoj obmejnih območij s Hrvaško SKUPAJ

40 “Bottom up” pristop Regije pripravijo regionalne razvojne programe (RRP), ki temeljijo na analizi razvojnih potencialov in priložnostih posamezne regije. Upoštevanje strateških razvojnih dokumentov. Odločitev je v pristojnosti Svetov regij, ki potrjujejo RRP. Sveti regij pripravijo Izvedbene načrte RRP, ki vključujejo prioritetne regionalne projekte.

41 Indeks razvojne ogrožen-osti
Regionalni razvojni programi Indikativna razporeditev sredstev ESRR med regije Regija Število prebivalcev EUR Indeks razvojne ogrožen-osti EUR / prebivalca Goriška 94 336,98 Gorenjska 83 298,52 Obalno-kraška 82 296,08 Osrednjeslovenska 9 31,42 Pomurska 160 573,09 Notranjsko-kraška 51.132 127 456,24 Podravska 117 419,69 Spodnjeposavska 69.940 419,68 Zasavska 45.468 114 409,04 Koroška 73.905 104 373,39 JV Slovenija 102 365,25 Savinjska 92 331,62 Skupaj 100,00 292,76

42 PU 4.1. Regionalni razvojni programi
Potrjeni 4 javni razpisi in 1 javni poziv v vrednosti 692,1 mio € 440 projektov Upravičenci: Samoupravne lokalne skupnosti, Sveti regij pa imajo možnost, ob upoštevanju zakonskih določil, kot upravičence določiti tudi lokalne javne gospodarske službe, javne zavode, javne službe, koncesionarje,subjekte spodbujanja razvoja na regionalni ravni, neprofitne organizacije s področja družbenih dejavnosti in podobno.

43 PU 4.2. Razvoj obmejnih območij s Hrvaško
Potrjeni 4 javni razpisi v vrednosti 46,2 mio € 79 projektov Upravičenci: Samoupravne lokalne skupnosti.

44

45 OP ROPI- Razvojne prioritete in prednostne usmeritve

46 Ravnanje s komunalnimi odpadki
izgradnja in posodobitev regijskih centrov za ravnanje z odpadki; izgradnja zbirnih centrov za ločeno zbiranje odpadkov ureditev ravnanja z blatom iz čistilnih naprav.

47 Indikativna lista projektov

48 Odobritve Regijski center za ravnanje z odpadki Koroške
Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Regijski center za ravnanje z odpadki Štajerske regije – Slovenska Bistrica Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Nadgradnja regionalnega centra za ravnanje z odpadki (RCERO) v Osrednjeslovenski regiji Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Regijski center za ravnanje z odpadki v Zasavju – CEROZ – II. faza Skupna vrednost projekta je EUR

49 Odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih vod
Izgraditev ustrezne infrastrukture za odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih voda, ki so v državnem programu opredeljena kot območja, ki morajo biti opremljena s kanalizacijo skladno s predpristopno pogodbo in z evropskimi direktivami na področju odvajanja in čiščenja odpadnih voda.

50 Indikativna lista projektov

51

52 Odobritve Skupna vrednost projekta je 30.097.467 EUR
Sofinanciranje s sredstvi KS v višini ,14 EUR Odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih voda v povodju reke Savinje Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih voda na spodnjem povodju reke Mure - Dolinska kanalizacija Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Izgradnja komunalne infrastrukture za zagotavljanje odvajanja in čiščenja odpadne vode - Občina Slovenska Bistrica Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Hidravlične izboljšave kanalizacijskega sistema in Centralna čistilna naprava v Novem mestu Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini ,98 EUR Odvajanje in čiščenje odpadnih voda v porečju Sore Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini ,59 EUR Odvajanje in čiščenje odpadne vode v porečju Drave – Zgornja Drava Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini ,19 EUR Odvajanje in čiščenje odpadne vode v porečju Krke – 2. faza Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini ,43 EUR Odvajanje in čiščenje odpadne vode v porečju srednje Save – 2. faza

53 Oskrba s pitno vodo Celovita rešitev vodooskrbe, vključno z zagotovitvijo ustreznih vodnih virov, čiščenjem in distribucijo pitne vode

54 Indikativna lista projektov

55

56 Odobritve Skupna vrednost projekta je 37.354.742 EUR
Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Varovanje vodnega vira Mrzlek in celovita oskrba prebivalstva s pitno vodo na območju Trnovsko-Banjške planote, Goriških Brd in Vipavske doline Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EU Trajnostna oskrba prebivalstva s pitno vodo in varovanje vodnih virov Bele krajine Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Oskrba s pitno vodo v porečju Dravinje –– Občina Slovenska Bistrica Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini EUR Oskrba s pitno vodo na območju Haloz Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini ,05 EUR Celovita oskrba severovzhodne Slovenije s pitno vodo – SZ Slovenske gorice Skupna vrednost projekta je EUR Sofinanciranje s sredstvi KS v višini ,06 EUR Celovita oskrba s pitno vodo v Šaleški dolini

57 Trajnostna raba energije - Energetska sanacija in trajnostna gradnja stavb
Kdo? javni sektor: državna in lokalna uprava, osnovne in srednje šole ter fakultete, bolnišnice in drugo Namen trajnostno gradnjo in energetsko učinkovito sanacijo stavb v javnem sektorju, izboljšanje toplotne izolacije obstoječih stavb, gradnja nizkoenergijskih in pasivnih stavb (novogradnja/nadstandard), uporaba sodobnih tehnologij za ogrevanje, prezračevanje in klimatizacijo stavb, uporaba okolju prijaznih decentraliziranih sistemov za energetsko oskrbo s poudarkom na obnovljivih virih energije in kogeneraciji..

58 Odobritve Odobreno Odobritev v letu 2011
Energetska sanacija javnih stavb - bolnice Vrednost JR : 52 M EUR Odobritev v letu 2011 Energetska sanacija javnih stavb – domovi za starejše občane Vrednost JR : 20 M EUR Energetska sanacija javnih stavb – dijaških domov in srednjih šol Vrednost JR : 14 M EUR

59 Trajnostna raba energije - Učinkovita raba električne energije
Kdo? industrija (predelovalne dejavnosti), javni in zasebni sektor, distributerji in trgovci električne energije Namen ukrepi v industriji za ciljne tehnologije; ukrepi v javnem in zasebnem sektorju (energetsko učinkoviti sistemi za prezračevanje in klimatizacijo ter razsvetljavo, za javno razsvetljavo) števci in pametna omrežja »smartgrid« za vse uporabnike.

60 Odobritve Odobreno Odobritev v ½ leta 2011
Izvedba ukrepov za učinkovito rabo elekrtične energije v industriji, javnem in storitvenem sektorju Vrednost JR : 5,3 M EUR Odobritev v ½ leta 2011 Javna razsvetljava Vrednost JR : 14 M EUR

61 Trajnostna raba energije- Inovativni ukrepi za lokalno energetsko oskrbo
Kdo? - gospodarske družbe, - samostojni podjetniki, - lokalne samoupravne skupnosti, javne ustanove Namen sistema za proizvodnjo toplote in električne energije s poudarkom na obnovljivih virih energije in kogeneraciji, tehnologija ogrevanja (uporaba daljinskih sistemov za ogrevanje na lesno biomaso, sistemov soproizvodnje toplote in električne energije z uporabo lesne biomase, uporaba sodobnih kotlov in sistemov soproizvodnje toplote in električne energije na lesno biomaso in zemeljski plin, sistemov za proizvodnjo toplote in električne energije na bioplin), pridobivanje električne energije in toplote iz geotermalne energije, pridobivanje električne energije s fotovoltaičnimi solarnimi sistemi

62 DODELJENO Javni razpis za sofinanciranje individualnih sistemov ogrevanja na lesno biomaso Skupna vrednost 2 JR je 8,4 M EUR Javni razpis za sofinanciranje daljinskega ogrevanja na lesno biomaso za leta Skupna vrednost 2 JR je 13 MEUR Dodeljeno v letu v 2011 Skupna vrednost JR je 8 MEUR

63 Odobritve Dodeljeno Dodeljeno v letu v 2011
Javni razpis za sofinanciranje individualnih sistemov ogrevanja na lesno biomaso Skupna vrednost 2 JR je 8,4 M EUR Javni razpis za sofinanciranje daljinskega ogrevanja na lesno biomaso za leta Skupna vrednost 2 JR je 13 MEUR Dodeljeno v letu v 2011 Skupna vrednost JR je 8 M EUR

64 Cilj OP RČV je doseganje
večje zaposlenosti, socialne vključenosti, višjega življenjskega standarda ljudi in zmanjšanje regionalnih razlik, kar je moč doseči z vlaganjem v ljudi, katerih človeški kapital bo zagotavljal večjo stopnjo inovativnosti, zaposljivosti in gospodarske rasti.

65

66 1. RP: Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti
Upravičenci: podjetja in gospodarska združenja, raziskovalci, občine, dijaki in študenti na dodiplomskem in podiplomskem študiju Razpoložljiva sredstva ESS: 262 mio EUR Cilj je zagotavljanje bolj prilagodljivega in konkurenčnega gospodarstva s pomočjo povezovanja gospodarstva, izobraževanja, raziskav, razvoja in zaposlovanja.

67 Prednostna usmeritev: Štipendijske sheme
Razpoložljivo 59,3 mio EUR Spodbude poenotenih regionalnih štipendijskih shem: omogočanje sofinanciranja kadrovskih štipendij, ki jih podeljujejo delodajalci in nosilci regijskih štipendijskih shem in občine; Inovativne sheme za povezovanje študija in gospodarstva Druge oblike štipendijskih shem Upravičenci: podjetja in socialna združenja, regionalne razvojne agencije, občine, dijaki in študenti na dodiplomski in podiplomski stopnji študija

68 Prednostna usmeritev: Štipendijske sheme
Dodeljeno: 27 mio EUR Javni sklad za razvoj kadrov in štipendije: 4 JR za Enotne regijske štipendijske sheme (16 mio EUR): sofinanciranje izvajanja ERŠS, ki temeljijo na partnerstvu med delodajalci, upravičenci in državo 2011: JR za sofinanciranje ERŠS 2011/2012 (3,8 mio EUR) Univerze (UL, UM, UNG, UP): 4 JR Inovativna shema za sofinanciranje doktorskega študija – 2010 (11 mio EUR) 2011: JR Inovativna shema za sofinanciranje doktorskega študija – 2011 (28 mio EUR)

69 2. RP Spodbujanje zaposljivosti iskalcev dela in neaktivnih
Cilj razvojne prioritete je izboljšanje pogojev vstopa na trg dela in v zaposlenost iskalcev zaposlitve in neaktivnih oseb. V okviru te razvojne prioritete bodo iskalci dela prejeli podporo in pomoč pri iskanju možnosti za vključitev na trg dela. Upravičenci: posamezniki (neaktivni, brezposelni, iskalci dela, idr.), gospodarski in javni sektor (delodajalci, NVO, društva, zbornice, idr.) Razpoložljiva sredstva ESS: 140 mio EUR

70 2. RP Spodbujanje zaposljivosti iskalcev dela in neaktivnih
Aktivnosti: Krepitev informiranja, svetovanja, motiviranja in vseživljenjska karierna orientacija Usposabljanje in izobraževanje za brezposelne, vključno z usposabljanjem na delovnem mestu in druge krajše oblike usposabljanja Spodbujanje zaposlovanja, s poudarkom na visoko kvalificiranih kadrih v regijah z nizkim gospodarskim potencialom Podpora (lokalnim) zaposlitvenim programom, ki potekajo na nacionalnem, regionalnem in lokalnem nivoju in v tem okviru zaposlitvenim programom, katerih izvajalci oz. naročniki so nevladne organizacije Spodbude za zaposlovanje brezposelnih in neaktivnih

71 3. RP Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja
Cilj te razvojne prioritete je razvoj človeških virov za delo in življenje v družbi, temelječi na znanju, s posodabljanjem sistemov izobraževanja in usposabljanja ter spodbujanju vseživljenjskega učenja. Upravičenci: posamezniki, ki se ukvarjajo z izobraževanjem in usposabljanjem (učitelji, vzgojitelji, svetovalni in drugi strokovni delavci, mentorji, idr.) in organizacije (org. javnega in zasebnega prava, javni skladi, javni zavodi, društva, idr.) Razpoložljiva sredstva ESS: 164,6 mio EUR

72 4. RP Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti
Cilj te razvojne prioritete je doseči večjo vključenost in zmanjšano materialno ogroženost ranljivih skupin ter z bojem proti vsem oblikam diskriminacije prispevati k uveljavljanju koncepta enakih možnosti. Upravičenci: posamezniki (ranljive skupine na trgu dela) in gospodarski, javni in nevladni sektor Razpoložljiva sredstva: 63,8 mio EUR

73 Prednostna usmeritev: Enake možnosti in krepitev socialne vključenost na trgu dela
Projekt “Certifikat Družini prijazno podjetje” (1 mio EUR): Inštitut EKVILIB Javni poziv za pridobitev certifikata objavljen Certifikat 4.400€, 80% se sofinancira iz ESS, 20% delodajalci Revizorsko svetovalni postopek, katerega namen je izboljšati situacijo pri prijaviteljih na področju upravljanja s človeškimi viri, še posebej pri usklajevanju družinskega in poklicnega življenja.

74 5. RP Institucionalna in administrativna usposobljenost
Cilj te razvojne prioritete je razvoj ustrezne institucionalne in administrativne usposobljenosti za učinkovito strukturno prilagajanje, rast, delovna mesta in ekonomski razvoj. Boljša državna uprava bo bolj smotrna in učinkovita. Posodobitve so namenjene zlasti javnemu sektorju, zdravstvu in pravosodju. Razpoložljiva sredstva ESS: 97 mio EUR

75 5. RP Institucionalna in administrativna usposobljenost
Potrjeni projekti: - E-Vem za gospodarske družbe - E-Uprava - E-Zdravje - Enotni spletni portal stvarnega premoženja - E-pravosodje - Interoperabilnost in e-izmenjava podatkov - Elektronsko kadrovanje državne uprave - Kontaktni center ZRSZ - Nacionalna koordinacijska točka za vseživljenjsko karierno orientacijo - Projekti horizontalnih mrežnih NVO in regionalnih stičišč - Projekti socialnih partnerjev

76 Prednostna usmeritev: Spodbujanje razvoja NVO, civilnega in socialnega dialoga
Aktivnosti: Podpora horizontalnim mrežam NVO na nacionalni ravni Podpora vsebinskim mrežam Podpora stičiščem NVO na regionalni ravni: prispeva k bolj usklajenemu delovanju NVO, ki delujejo na regionalni/lokalni ravni


Prenesi ppt "ČRPANJE EVROPSKIH KOHEZIJSKIH SREDSTEV IN POENOSTAVITVE"

Podobne predstavitve


Oglasi od Google