ŠTEVILSKI IZRAZI so sestavljeni računi iz različnih računskih operacij

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
REGIJSKA PODELITEV ZA NAJBOLJŠA LIKOVNA IN LITERARNA DELA NA TEMO “ŽIVALI IN NESREČE” Majšperk 25. maj 2010.
Advertisements

© Modrijan založba d. o. o..
Ti, ki berejo, ti, ki nam pripovedujejo, kaj berejo,
Moške sklanjatve ed. tisti mn. tisti I. moška II. moška III. moška.
DEVETLETNI PROGRAM OSNOVNE ŠOLE
OKOLICA ŠOLE – DO KODER NAM SEŽE POGLED
STEBLO.
Izdelal: David Treven, 3.Ga
Dejavnostno naravnano učenje
Številski sistemi Desetiški (okoli 3000 p.n.š. – Egipt)
Sindikat in svet delavcev z roko v roki
K O M B I N A T O R I K A   Obravnava posebne naloge povezane s končnimi množicami. Kompleksija je podmnožica končne množice Število elementov v kompleksiji.
My EBSCOhost Vodnik support.ebsco.com.
Ustno ocenjevanje znanja
Podatkovne baze 1 in Osnove podatkovnih baz: priprave za izpit
Številski sistemi Desetiški (okoli 3000 p.n.š. – Egipt)
Javni razpis Inovativna shema za sofinanciranje doktorskega študija Januar 2012 blllla 01/24/08.
Konferenca, 19. oktober 2006 UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z JAVNIMI SREDSTVI
UNIVERZITETNI ŠTUDIJSKI PROGRAM BIOKEMIJA
„KULINARIČNA DEDIŠČINA” „KULINARIKUS ÖRÖKSÉG”
Vektorji.
POZORNOST IN KONCENTRACIJA, UČNI STILI
POLZELA SAMOPOSTREŽNA MALICA.
UČENCI 2. C RAZREDA SO RAZMIŠLJALI O
ŠTEVILA PRIBLIŽNO RAČUNANJE PRIBLIŽNO RAČUNANJE
Z i-tablo do boljših matematičnih predstav v 1. razredu
USLOVNE NAREDBE.
Poročilo o delu in akcijski načrt za projekt Učenje učenja ŠC NM Srednja šola Metlika šolsko leto 2011/2012.
ICC International Commercial Mediation Competition
RAKI.
DOBRODOŠLI! UVODNI SESTANEK ZA STARŠE BODOČIH PRVOŠOLCEV
NEHOMOGENA ENAČBA 1. način DIFERENCIALNE ENAČBE
NEWTONOVI ZAKONI fizika
CUNAMI Geografija.
Naredila: Mentorica: Predmet: Glasba
CUNAMI.
LED DIODE.
TUJCI V SLOVENIJI.
Tehnična vzgoja Zdenko Puncer Januar 2003.
Strojna oprema računalnika
Osnove obdelave slike s primeri: Inspector.
Robert Hooke.
Kako nastane zemljevid
Srednje sklanjatve ed. mn. tisto tista I. srednja II. srednja
ELEKTRARNE.
Programska oprema računalnika
Napredno iskanje na spletnem mestu EBSCOhost ~ z enim iskalnim poljem
Ime izdelka.
Spremenljivke, prireditveni stavek
Češčenje sv. Blaža je med vernim ljudstvom zelo razširjeno
Molitev nedolžnega, ki ga preganjajo
Case report.
PADEC BERLINSKEGA ZIDU
PREVERJANJE IN POTRJEVANJE NACIONALNIH POKLICNIH KVALIFIKACIJ
Kako določimo ploščino pravokotnika?
RACIONALNE FUNKCIJE DELAMO PO UČBENIKU: SPATIUM NOVUM ŠTEVEC
Zgodovina računalnikov
Kako določimo ploščino paralelograma?
Avtor: Mentorica: Šolsko leto 2011/2012
1. PREBERI IN NAJDI VSILJIVCA.
Andrej Grah a.k.a. Burgola
ZAJČKI NA VRTU min IZDELAVA DIDAKTIČNE IGRE IGRALNA PLOŠČA
KROMPIR Srednja šola za gostinstvo in turizem Ljubljana
Ekonomsko ogledalo Boštjan vasle, umar Ana t. selan, umar
VEM! za kolesarje NALOGA 2. SKLOPA
IZRAZI, ENOČLENIKI, VEČČLENIKI
ZAKAJ OB NEVIHTAH NAJPREJ VIDIMO BLISK, ŠELE NATO PA SLIŠIMO GROM?
Andrej Grah a.k.a. Burgola
PREBERI IN RAZMISLI. V naš razred je prišel deček. S starši se je priselil iz Bosne, iz Sarajeva. Majhen je, temnopolt in skromno oblečen. Težave ima s.
KLONIRANJE.
Zapis predstavitve:

ŠTEVILSKI IZRAZI so sestavljeni računi iz različnih računskih operacij ŠTEVILSKI IZRAZI BREZ OKLEPAJEV Špela je pekla piškote. ☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺ Koliko jih je spekla? R.: 5 + 5 + 5 + 4 = 19 ali: 3 • 5 + 4 = = 15 + 4 = = 19 ali: 4 + 4 + 4 + 4 + 3 = 19 ali: 4 • 4 + 3 = = 16 + 3 = O.: Špela je spekla 19 piškotov. ŠTEVILSKI IZRAZI so sestavljeni računi iz različnih računskih operacij OŠ KRIŽE

Reši s številskim izrazom. Jan je na mizo položil trikotnike. Koliko trikotnikov je položil? R.: 2 + 4 • 3 = = 2 + 12 = = 14 Ali 2 • 5 + 4 = = 10 + 4 = O.: Na mizo je položil 14 trikotnikov. OŠ KRIŽE

Podrobno si oglej še naslednje številske izraze. Kaj ugotoviš? MNOŽENJE IN DELJENJE IMATA PREDNOST PRED SEŠTEVANJEM IN ODŠTEVANJEM. Kaj to pomeni? PRI REŠEVANJU ŠTEVILSKIH IZRAZOV NAJPREJ MNOŽIMO ALI DELIMO IN ŠELE NATO SEŠTEVAMO ALI ODŠTEVAMO. U/70, 1. naloga 3 • 5 – 2 = = 15 – 2 = = 13 8 – 2 • 3 = = 8 – 6 = = 2 12 : 3 + 1 = = 4 + 1 = = 5 24 – 6 : 3 = = 24 – 2 = = 22 15 + 5 : 5 = = 15 + 1 = = 16 OŠ KRIŽE

Število 35 pomnoži z vsoto števil 3 in 7. R.: 35 • (3 + 7) = ŠTEVILSKI IZRAZI Z OKLEPAJI Razmisli in reši nalogo s številskim izrazom. Število 35 pomnoži z vsoto števil 3 in 7. R.: 35 • (3 + 7) = = 35 • 10 = = 350 Število 20 deli z razliko števil 13 in 9. R.: 20 : (13 – 9) = = 20 : 4 = = 5 Razliko števil 24 in 16 pomnoži z 9. R.: (24 – 16) • 9 = = 8 • 9 = = 72 Kaj ugotoviš? ČE JE V ŠTEVILSKEM IZRAZU OKLEPAJ, NAJPREJ IZRAČUNAMO TISTO, KAR JE V OKLEPAJU. U/71, 2. in 3. naloga DZ/ 106, 107 OŠ KRIŽE