Prenesi predstavitev
Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.
1
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Simplex Tipično: max A= matrika m vrstic, n stolpcev X=neznanka (vektor z n komponentami) B=konstanta (vektor z m komponentami) C=konstanta (vektor z n komponentami) Andrej Grah a.k.a. Burgola
2
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. Andrej Grah a.k.a. Burgola
3
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. Andrej Grah a.k.a. Burgola
4
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. min f= max –f Andrej Grah a.k.a. Burgola
5
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. min f= max –f To še *-1 Andrej Grah a.k.a. Burgola
6
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Primer: Andrej Grah a.k.a. Burgola
7
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Primer: Naredimo tabelo: Andrej Grah a.k.a. Burgola
8
Andrej Grah a.k.a. Burgola
V zadnji vrstici (1 1) izberemo prvo pozitivnega z leve. Andrej Grah a.k.a. Burgola
9
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Delimo b z izbranim elementom. Andrej Grah a.k.a. Burgola
10
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Izberemo tisto vrstico, pri kateri je količnik najmanjši. Andrej Grah a.k.a. Burgola
11
Andrej Grah a.k.a. Burgola
4 je zdaj pivot. Andrej Grah a.k.a. Burgola
12
Andrej Grah a.k.a. Burgola
NAMESTO PIVOTA pišemo (1/PIVOT) Andrej Grah a.k.a. Burgola
13
Andrej Grah a.k.a. Burgola
PIVONO VRSTICO množimo z (1/PIVOT) Andrej Grah a.k.a. Burgola
14
Andrej Grah a.k.a. Burgola
PIVOTNI STOLPEC MNOŽIMO Z (-1/PIVOT) Andrej Grah a.k.a. Burgola
15
Andrej Grah a.k.a. Burgola
OSTALE VRSTICE: Dobiš tako, da od STARE vrste odšteješ NOVO PIVOTNO vrstico pomnoženo s starim elementom v pivotnem stolpcu. (* 5 20) – (* ¼ 5/4)*1 Andrej Grah a.k.a. Burgola
16
Andrej Grah a.k.a. Burgola
(* 3 8) – (* ¼ 5/4)*2 Andrej Grah a.k.a. Burgola
17
Andrej Grah a.k.a. Burgola
(* 1 0) – (* ¼ 5/4)*1 Andrej Grah a.k.a. Burgola
18
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Iz zadnje vrstice (-1/4 3/4) izberemo prvo pozitivno število. Andrej Grah a.k.a. Burgola
19
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Delimo b z elementi Andrej Grah a.k.a. Burgola
20
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Izberemo tisto vrstico, ki ima najmanjši količnik Andrej Grah a.k.a. Burgola
21
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Namesto pivota pišemo 1/pivot…. Andrej Grah a.k.a. Burgola
22
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Ostale vrstice dobimo tako, da od stare vrstice odštejemo novo pivotno….. Andrej Grah a.k.a. Burgola
23
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Algoritem se ustavi, ker ni več pozitivnih števil. Andrej Grah a.k.a. Burgola
24
Andrej Grah a.k.a. Burgola
Algoritem se ustavi, ker ni več pozitivnih števil. REŠITEV: z=22/10 x1=7/10 x2=22/10 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Podobne predstavitve
© 2024 SlidePlayer.si Inc.
All rights reserved.