Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Andrej Grah a.k.a. Burgola

Podobne predstavitve


Predstavitev na temo: "Andrej Grah a.k.a. Burgola"— Zapis predstavitve:

1 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Simplex Tipično: max A= matrika m vrstic, n stolpcev X=neznanka (vektor z n komponentami) B=konstanta (vektor z m komponentami) C=konstanta (vektor z n komponentami) Andrej Grah a.k.a. Burgola

2 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. Andrej Grah a.k.a. Burgola

3 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. Andrej Grah a.k.a. Burgola

4 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. min f= max –f Andrej Grah a.k.a. Burgola

5 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Preden začnemo izvajati simplex, preverimo če slučajno nimamo komplikacij. min f= max –f To še *-1 Andrej Grah a.k.a. Burgola

6 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Primer: Andrej Grah a.k.a. Burgola

7 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Primer: Naredimo tabelo: Andrej Grah a.k.a. Burgola

8 Andrej Grah a.k.a. Burgola
V zadnji vrstici (1 1) izberemo prvo pozitivnega z leve. Andrej Grah a.k.a. Burgola

9 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Delimo b z izbranim elementom. Andrej Grah a.k.a. Burgola

10 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Izberemo tisto vrstico, pri kateri je količnik najmanjši. Andrej Grah a.k.a. Burgola

11 Andrej Grah a.k.a. Burgola
4 je zdaj pivot. Andrej Grah a.k.a. Burgola

12 Andrej Grah a.k.a. Burgola
NAMESTO PIVOTA pišemo (1/PIVOT) Andrej Grah a.k.a. Burgola

13 Andrej Grah a.k.a. Burgola
PIVONO VRSTICO množimo z (1/PIVOT) Andrej Grah a.k.a. Burgola

14 Andrej Grah a.k.a. Burgola
PIVOTNI STOLPEC MNOŽIMO Z (-1/PIVOT) Andrej Grah a.k.a. Burgola

15 Andrej Grah a.k.a. Burgola
OSTALE VRSTICE: Dobiš tako, da od STARE vrste odšteješ NOVO PIVOTNO vrstico pomnoženo s starim elementom v pivotnem stolpcu. (* 5 20) – (* ¼ 5/4)*1 Andrej Grah a.k.a. Burgola

16 Andrej Grah a.k.a. Burgola
(* 3 8) – (* ¼ 5/4)*2 Andrej Grah a.k.a. Burgola

17 Andrej Grah a.k.a. Burgola
(* 1 0) – (* ¼ 5/4)*1 Andrej Grah a.k.a. Burgola

18 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Iz zadnje vrstice (-1/4 3/4) izberemo prvo pozitivno število. Andrej Grah a.k.a. Burgola

19 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Delimo b z elementi Andrej Grah a.k.a. Burgola

20 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Izberemo tisto vrstico, ki ima najmanjši količnik Andrej Grah a.k.a. Burgola

21 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Namesto pivota pišemo 1/pivot…. Andrej Grah a.k.a. Burgola

22 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Ostale vrstice dobimo tako, da od stare vrstice odštejemo novo pivotno….. Andrej Grah a.k.a. Burgola

23 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Algoritem se ustavi, ker ni več pozitivnih števil. Andrej Grah a.k.a. Burgola

24 Andrej Grah a.k.a. Burgola
Algoritem se ustavi, ker ni več pozitivnih števil. REŠITEV: z=22/10 x1=7/10 x2=22/10 Andrej Grah a.k.a. Burgola


Prenesi ppt "Andrej Grah a.k.a. Burgola"

Podobne predstavitve


Oglasi od Google