Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov

Podobne predstavitve


Predstavitev na temo: "Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov"— Zapis predstavitve:

1 Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov
Informativni dan Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije

2 Cilj Višja dodana vrednost, krepitev končnih produktov na tujih trgih in pozicioniranje proizvodov višje v globalnih verigah vrednosti. 01

3 Kratko o razpisu Komu je namenjen: MSP vzhodna kohezijska regija (sedež) Določanje velikosti MSP: Priloga I Uredbe Komisije 651/2014/EU Kaj se sofinancira: operacija v dveh sklopih: a) predstavitev blagovnih znamk na showroomih v tujini b) Sodelovanje z lokalnim agentom na tujem trgu Obvezna izvedba obeh sklopov! 02

4 Sredstva 03 Skupna višina sredstev: 4,7 mio €
Leto 2020/2021/2022/2023: po 1,175 mio € Od € do € Neporabljena sredstva po posameznem roku se lahko prenesejo v naslednji rok (objava na spletni strani agencije) Obdobje upravičenosti: od datuma oddaje vloge v trajanju 12 mesecev Roki za oddajo zahtevkov za izplačilo: /2021/2022/2023 Intenzivnost pomoči: do 75% 03

5 sklop: predstavitev blagovnih znamk na showroomu v tujini
Upravičeni stroški sklop: predstavitev blagovnih znamk na showroomu v tujini Z izrazom showroom označujemo razstavno-promocijski prostor, lociran zunaj meja RS, namenjen predstavitvi izdelkov ali storitev, zaščitenih z registrirano blagovno znamko, ki služi tudi kot mesto povezovanja s tujimi podjetji. Stroški fizične vzpostavitve NOVOUSTANOVLJENEGA showrooma v tujini: najem prostora, postavitev in ureditev razstavnega prostora, tehnični priključki, izdelava koncepta predstavitve, stroški (najema) opreme Pomembno: najmanjša velikost showrooma 30 m2); blag. znamke morajo biti razstavljene vsaj mesec dni Izključno storitve zunanjih izvajalcev Najnižji znesek računa € 04

6 2. sklop: sodelovanje z lokalnim agentom na tujem trgu
Upravičeni stroški 2. sklop: sodelovanje z lokalnim agentom na tujem trgu Marketinške aktivnosti (promocija blag. znamk upravičenca) Priprava in izdelava promocijskih gradiv blag. znamk upravičenca v tujih jezikih (oglaševalske storitve, tisk, izdelava ali nadgradnja spletne strani za ciljni tuji trg, priprava in tisk tiskovin, predstavitveni filmi ipd.) Storitve kot so postopki validacij, pridobivanja dovoljenj idr. Certifikacija izdelka (pozor: ne gre za certifikate kakovosti) Prevajalske storitve, lektoriranje Svetovalne storitve lokalnega agenta v zvezi z blag. znamko upravičenca Izdelave študij, raziskav, vrednotenj, strokovnih mnenj, poročil, informiranja in komuniciranja Pomembno: lokalni agent je pravna oseba s sedežem v tujini (trgu, na katerega prijavitelj vstopa), ki ima ustrezno infrastrukturo in znanje o ciljnemu trgu Račun izda IZKLJUČNO lokalni agent Najnižji znesek računa znaša € 05

7 Pogoji za kandidiranje
Vloga prijavitelja mora izpolnjevati vse pogoje Agencija  bo lahko pogoje preverjala v uradnih evidencah (evidence FURS-a, posredniškega organa, izvajalskih organov posredniškega organa, AJPES, GVIN,…) ali zahtevala dodatne obrazložitve s strani prijavitelja. Navodila za preverjanje izpolnjevanja pogojev v razpisni dokumentaciji točka II.4 (Dokazovanje izpolnjevanja pogojev javnega razpisa) Področja uporabe SPS (v vlogi navesti in utemeljiti) 06

8 Splošni pogoji za kandidiranje - 1
Prijavitelj je pravna ali fizična oseba, ki se ukvarja z gospodarsko dejavnostjo v RS in je organiziran kot gospodarska družba, samostojni podjetnik posameznik ali zadruga z omejeno odgovornostjo. Prijavitelj nima neporavnanih zapadlih fin. obveznosti v višini 50 EUR ali več na dan oddaje vloge: do posredniškega organa (MGRT) in njegovih izvajalskih institucij (SPIRIT Slovenija, SPS, Slovenski regionalni razvojni sklad) Iz naslova obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti Hujše nepravilnosti pri porabi javnih sredstev in izpolnjevanju ključnih pogodbenih obveznosti (med prijaviteljem in posredniškim organom in njegovimi izvajalskimi instiucijami) Prijavitelj ni v postopku PP, stečajnemu postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja… 07

9 Splošni pogoji za kandidiranje - 2
Prijavitelj ne prejema ali ni v postopku pridobivanja državnih pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij in ni podjetje v težavah Glede prijavitelja ni podana prepoved poslovanja v razmerju do posredniškega organa (35. člen ZIPK) Prijavitelj nima registrirane glavne dejavnosti (in tudi vsebina predlagane operacije se ne nanaša na) izključene sektorje: ribištvo in akvakultura, primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov, predelava in trženje kmetijskih proizvodov v določenih primerih) Prijavitelj ni v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči na osnovi odločbe EK PRIJAVITELJ ZA ISTE ŽE POVRNJENE UPRAVIČENE STROŠKE IN AKTIVNOSTI, KI SO PREDMET SOFINANCIRANJA, NI IN NE BO PRIDOBIL SREDSTEV IZ DRUGIH JAVNIH VIROV 08

10 Posebni pogoji za kandidiranje
Sedež v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija (seznam ….) Vsaj 3 zaposlene osebe (povprečno število zaposlenih v zadnjem obračunskem obdobju; v letu n, šteje leto n- 1) Omejitev dodelitve de minimis pomoči ( EUR v obdobju zadnjih 3 poslovnih let pu EUR za enotna podjetja, ki delujejo v komercialnem cestnem prevozu); leto odobritve pomoči se všteva v to obdobje) Prijavitelj je lastnik vsaj ene veljavne, registrirane blagovne znamke 09

11 Pogoji za operacijo Operacija se ne sme pričeti pred oddajo vloge in traja 12 mesecev Produkt / operacija se uvršča v področje uporabe S4 Sofinanciranje operacije med EUR in EUR Obvezna izvedba obeh sklopov Ena vloga Ločena knjigovodska evidenca operacije Uporaba znaka 10

12 Pogoji - izpostavljamo
Prijavitelj nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti iz naslova obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ (v višini 50 eurov ali več na dan oddaje vloge); šteje se, da prijavitelj, ki je gospodarski subjekt, ne izpolnjuje obveznosti tudi, če nima predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjega leta do dne oddaje vloge. Izpolnjevanje pogoja komisija preveri pri Finančni upravi Republike Slovenije. 11

13 Maksimalno število točk
Merila za ocenjevanje vlog 12 Merilo Maksimalno število točk 1 Gospodarska rast na ciljnem trgu v letih 30 2 Tuji tržni delež prijavitelja 25 3 Finančna sposobnost prijavitelja 20 4 Registrirana blagovna znamka 15 5 Širši družbeni vpliv 10 SKUPAJ 100

14 Finančna sposobnost prijavitelja
Izključno bonitetna ocena, določena po metodologiji Bisnode Brezplačno na naslovu: 13

15 Roki za prijavo rok: rok: rok: rok: Navodila za pripravo vloge v razpisni dokumentaciji. Vsi obrazci morajo biti izpolnjeni v elektronski obliki in ORIGINALNO podpisani in žigosani; scani niso dovoljeni. Oddaja po pošti ali osebno (priporočeno: datum oddaje na pošto, z navadno pošiljko: datum, ko agencija vlogo prejme!) Zaprta ovojnica, nalepljen obrazec iz razpisne dokumentacije 14

16 Preverite, ali so po izpolnitvi tabele vidna vsa polja!
Finančni načrt operacije Obrazec 1: Dvokliknite v tabelo Izberite proračunsko leto (1. rok = 2020) Vpišite predvideno vrednost celotnih stroškov Vpišite predvideno vrednost upravičenih stroškov Vpišite višino intenzivnost sofinanciranja; vpišite zgolj številko, brez navedbe %(max. 75) Ostala polja se izpolnijo samodejno Preverite, ali se je katero polje obarvalo rdeče (napaka) Preverite, ali so po izpolnitvi tabele vidna vsa polja! 15

17 Kazalniki operacije Gre za kazalnik za namen statističnega poročanja agenciji OBVEZEN VNOS PODATKA n+2! »n« predstavlja leto roka za oddajo vlog na katerega se prijavljate 16

18 Popolna vloga - 1 17 Izpolnjeni obrazci: Obrazec 1: Prijavni obrazec
Obrazec 2: Izjava prijavitelja o strinjanju z razpisnimi pogoji Priloga 1 k obrazcu 2: Pooblastilo za pridobitev podatkov od Finančne uprave Republike Slovenije Priloga 2 k obrazcu 2: Izjava prijavitelja o zaprošenih ali že prejetih de minimis pomočeh in drugih državnih pomočeh Če obrazcev ne podpiše zakoniti zastopnik, obvezna priloga pooblastilo odgovorne osebe, da je oseba, ki jih je podpisala, za to pooblaščena Vsi obrazci izpolnjeni, ORIGINALNO podpisani s strani zakonitega zastopnika (pozor v primeru solidarnega zastopanja!) in žigosani (kolikor prijavitelj uporablja žig); v nasprotnem primeru v polje žig vpiše „ne posluiemo z žigom“ 17

19 Popolna vloga - 2 18 Priloge:
Izkaz poslovnega izida za zadnje potrjeno obračunsko leto (za 1. rok = 2018), iz katerega je razviden podatek o prihodkih od prodaje na tujih trgih Bonitetna ocena prijavitelja (BISNODE), ki ni starejša od 30 dni Kopija dokazil o lastništvu in registraciji blagovnih znamk Strategija trženja blagovnih znamk na tujih trgih Vrstni red obrazcev in prilog naj bo enak, kot je naveden v točki III. 1 razpisne dokumentacije. NE spenjajte dokumentov; niti ne prilagajte dokumentacije, ki je ne zahtevamo. Poseganje v obrazce, „lepše“ oblikovanje ipd. ni dovoljeno. 18

20 Obveščanje o uspešnosti prijav
V roku 90 dni od datuma odpiranja vlog. Agencija izda sklep – pošlje prijavitelju; hkrati objavi na spletni strani razpisa informativni seznam prejemnikov Pogodba o sofinanciranju 19

21 Najpogostejše napake pri prijavah
Neporavnane obveznosti do FURS-a(predhodno preverite stanje!) Prijavitelj na isti rok odda več kot eno vlogo Iz IPI ni razviden podatek o prodaji na tujih trgih Bonitetna ocena ni od zahtevanega izdajatelja (Bisnode) Na bonitetni oceni ni razviden datum izpisa Prekasne dopolnitve vlog Nepravilne dopolnitve vlog (prijavitelji oddajo druge podatke ali priloge, kot so zahtevani v dopolnitvi); pogost primer: bonitetna ocena Obrazcev ne podpiše pooblaščena oseba. Velikost prijavitelja 20

22 Slabo pripravljene vloge, brez potrebnih dokazil
Kaj podaljšuje čas obdelave vlog? Slabo pripravljene vloge, brez potrebnih dokazil Potrebne dopolnitve, ki so posledica neprebranih navodil Čas za dopolnitev vloge, vloge za podaljšanje Spremembe naslovov podjetij v času od oddaje vloge do njene obdelave 21

23 Vprašanja Ali je mogoče Showroom seliti iz lokacije na lokacijo znotraj izbranega trga v kolikor je to v prid promociji blagovnih znamk? Podjetje želi zgraditi lastno montažno hišo – kar je v bistvu showroom, saj se podjetje s tem ukvarja. Ali je lahko to del financiranja? 22 Ne, v kolikor bi želel prijavitelj uveljavljati stroške gradnje objekta; če pa bo uveljavljal stroške ki so upravičeni (t.j. stroški najema razstavnega prostora, stroški postavitve in ureditve razstavnega prostora, stroški tehničnih priključkov, stroški izdelave koncepta predstavitve in stroški najema opreme), pa je to lahko del financiranja.

24 Vprašanja Kako najdem podatek o gospodarski rasti na ciljnem trgu ? Na spletni strani klinite »By Countries (country-level data)« Izberite »All countries« Klinite »Clear all« Izberite želeno državo in pritisnite »Continue« Izberite drugo opcijo: »Gross domestic product, constant prices Percent change« ter pritisnite Continue Vnesite želeno časovno obdobje (2015 / 2018) Kliknite »Prepare report« Ali je potrebno že ob prijavi vloge predložiti predračune oz. ponudbe za najem showrooma , prav tako za storitve tujega agenta. Ne, predložijo se ob oddaji zahtevka. 23

25 Koristno… Prednostno področje S4: Določi prijavitelj sam na podlagi podatkov o operaciji Blagovne znamke morajo biti REGISTRIRANE; zgolj prijava na registrski organ ne zadošča Ciljni trg: Kot ciljni trg se šteje država, na trg, na katerega nameravate vstopiti ali na njem razširiti svoje poslovanje. Strategija trženja: Strategija trženja blagovnih znamk na izbranem tujem trgu naj vsebuje (vsaj) naslednje elemente: opredelitev lastnih resursov, mikrookolja in ciljnega trga segmentiranje pozicioniranje opredelitev konkurentov pozicioniranje konkurentov na tujem trgu diferenciacija konkurentov na tujem trgu strategija trženja – krepitev blagovne znamke, pri čemer mora biti priložena strategija skladna z načrtovano operacijo (ciljni trgi, blagovne znamke ipd., kot jih navaja prijavitelj v vlogi). 24

26 HVALA ZA POZORNOST!


Prenesi ppt "Krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih prek showroomov"

Podobne predstavitve


Oglasi od Google