Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

V MEDNARODNI KORPORACIJI PRIMER GORENJE

Podobne predstavitve


Predstavitev na temo: "V MEDNARODNI KORPORACIJI PRIMER GORENJE"— Zapis predstavitve:

1 V MEDNARODNI KORPORACIJI PRIMER GORENJE
Marketinški fokus, 21. junij 2007 KAKO ORGANIZIRATI ODNOSE Z JAVNOSTMI V MEDNARODNI KORPORACIJI PRIMER GORENJE Uršula Menih Dokl

2 Vsebina Razvoj Gorenja v mednarodno korporacijo s sedežem v Sloveniji
Umestitev in organizacija Službe za odnose z javnostmi v skupini Gorenje Naloge Službe za odnose z javnostmi Odnosi v komuniciranju znotraj skupine Gorenje Priročnik za odnose z javnostmi Pravila v komuniciranju z mediji *PR – Public Relations – Odnosi z javnostmi

3 Vse najboljše iz Gorenja … že 57 let
1950 ustanovitev 1958 proizvodnja štedilnikov na trda goriva Proizvodnja pralnih strojev in hladilnikov 1961 prvi izvoz v Nemčijo Nova poslovna področja: kuhinjsko pohištvo, keramika, medicinska oprema, zabavna elektronika, televizorji Izgradnja distribucijske mreže v Zahodni Evropi Usmeritev na temeljno dejavnost gospodinjskih aparatov Širitev v Veliko Britanijo in ZDA Prestrukturiranje in lastninska preobrazba Močna izvozna usmerjenost - izguba jugoslovanskega trga Ustanavljanje podjetij v Vzhodni Evropi Gorenje, d.d., postane delniška družba Novi tehnološki in okoljevarstveni standardi, intenzivna vlaganja, vračanje na trge nekdanje Jugoslavije Ponovna oživitev poslovne filozofije "Vse za dom“

4 Naš domači trg je Evropa …
Skupina Gorenje je: Gorenje, d.d., in 57 odvisnih družb (43 v tujini) Izvoz predstavlja 90% prodaje Evropski tržni delež: 4% Prodajamo v 70 držav, na vseh celinah Pod lastno blagovno znamko prodamo 75 % aparatov zaposlenih 1,111 miljarde evrov prihodki od prodaje v letu 2006 4 milijone velikih gospodinjskih aparatov letno

5 Nenehna rast in internacionalizacija proizvodnje ...
2005 Nakup češkega proizvajalca kuhalnih aparatov Mora Moravia Danes uspešno intergrirana tovarna, ki proizvede 0,5 mio aparatov Lansiranje nove oblikovalske linije Gorenje Pininfarina Hladilnik Gorenje s kristali Swarovski 2006 Oktobra otvoritev nove tovarne hladilne tehnike v Valjevu v Srbiji - 0,4 mio aparatov Širitev na trge Bližnjega in Daljnega Vzhoda (Kitajska, ZAE, Turčija) Vrhunska oblikovalska zvezda Ora Ïto in Gorenje oznanita sodelovanje 5

6 Skupina Gorenje - divizije
OSNOVNA DEJAVNOST ŠIRITEV OSTALIH DEJAVNOSTI & SINERGIJA Z OSNOVNO DEJAVNOSTJO GOSPODINJSKI APARATI NOTRANJA OPREMA TRGOVINA & STORITVE HLADILNO-ZAMRZOVALNI APARATI KUHALNI APARATI PRALNI & SUŠILNI STROJI Dokupni in Dopolnilni program, Komponente, Strojegradnja, Orodjarstvo, Grelniki vode, Radiatorji, Klima naprave KUHINJE IN OSTALO POHIŠTVO KERAMIKA KOPALNICE VARSTVO OKOLJA & ENERGETIKA Trgovina, zastopstva, Inženiring Gostinstvo & turizem Upravljanje z nepremičninami 83 % 6 % 11 %

7 S kom komuniciramo? Deležniki - Ciljne skupine

8 Področja delovanja Službe za odnose z javnostmi
Korporacijski PR Produktni PR Odnosi z mediji Odnosi z zaposlenimi Odnosi z uporabniki Odnosi z vlagatelji Odnosi z državnimi organi Odnosi z lokalno skupnostjo

9 Odnosi z javnostmi Vsebina dela: korporativni odnosi z vsemi javnostmi
Organizacijska umeščenost: sodi neposredno pod predsednika uprave, vodi ga direktor/ica službe za odnose z javnostmi, ki hkrati postavlja strategijo korporativnih odnosov z javnostmi za vsa podjetja v skupini ter usklajuje komuniciranje na področju odnosov z mediji in porabniki z vodjo produktnih odnosov z javnostmi in komuniciranje z vlagatelji in lastniki z direktorico službe za odnose z investitorji.

10 Organizacija službe PREDSEDNIK UPRAVE SEKRETARIAT UPRAVA FINANCE
ODNOSI Z JAVNOSTMI Direktorica službe Vodja projektov Odnosi med interno javnostjo MARKETING Odnosi z investitorji Vodja produktnega PR

11 Naloge Službe za odnose z javnostmi
Strateško načrtovanje korporativnih odnosov z javnostmi v skupini Gorenje in Gorenju, d. d. Načrtovanje in izvajanje komunikacijskih načrtov, tehnik in orodij Spremljanje in ovrednotenje komunikacijskih programov Grajenje dobrih odnosov med interno javnostjo Vzdrževanje dobrih odnosov z lokalno skupnostjo Skrb za dobre odnose z državnimi organi Podpora marketinški strategiji družbe Koordinacija in nadzor nad PR-jem znotraj skupine Priprava in skrb za Priročnik za odnose z javnostmi Skrb za vsebine na korporacijski spletni strani

12 Naloge Izvajanje korporacijskega PR-ja na področju Slovenije in za tuje novinarje Priprava in izvedba novinarskih srečanj/dogodkov na temo korporacijskih vsebin (zasnova & izvedba srečanj/dogodkov, kontaktiranje novinarjev, priprava novinarskega gradiva) Vzdrževanja dobrih odnosov z novinarji z namenom doseganja korektnega in pozitivnega poročanja v slovenskih in tujih medijih Izvajanje korporacijskega PR-ja na internetu (slo in international) Priprava PR materialov in toolboxov ob posameznih dogodkih, novinarskih konferencah (vse dvojezično + lokalne adaptacije) Priprava tematskih PR materialov in toolboxov (npr. tema WEEE - OEEO) za Slovenijo in celotno skupino – prevod v angleščino in posredovanje vsem PET-om Vzpostavitev baze z vsemi PR gradivi, dostopne prek spleta Poštni predal CRM

13 Naloge in cilji internega komuniciranja
Strategija nabora orodij, ki se uporabljajo v Gorenju za interno komuniciranje, in odločanje o vsakokratni uporabi posameznih orodij pri komuniciranju konkretnih vsebin Komuniciranje vizije, strategije, ciljev in vrednot podjetja in skupine Gorenje Obveščanje zaposlenih o vseh drugih pomembnih zadevah, ki se tičejo Gorenja in jih morajo zaposleni, kot prvi glasnik podjetja, poznati Izobraževanje in motiviranje interne javnosti Sooblikovanje in nega enotne organizacijske kulture znotraj skupine Vzpostavitev mehanizmov in spodbujanje dvosmerne komunikacije - od zgoraj navzdol in od spodaj navzgor

14 Priročnik za odnose z javnostmi
Služba za odnose z javnostmi pripravi Priročnik za odnose z javnostmi Opredeljeni načini dela z mediji v skupini za korporacijske vsebine (hčerinska podjetja, PET-i itd.) Predstavitev službe za odnose z javnostmi Opredeljene naloge in dolžnosti Opredeljen način dela z mediji v skupini za produktni PR Opredeljene sankcije v primeru nespoštovanja pravil

15 Pravila komuniciranja z mediji
Ker novinarji iščejo odgovore na svoja vprašanja na različne načine in pri različnih ljudeh, je ključno, da se VSA novinarska vprašanja pošljejo v matično Službo za odnose z javnostmi, ki poišče in pripravi odgovore. Vse informacije, ki so posredovane medijem in jih ni pripravljala Služba za odnose z javnostmi, bodisi iz Gorenja d.d., bodisi iz hčerinskih podjetij in predstavništev v Sloveniji in tujini, pred objavo potrdi Služba za odnose z javnostmi. V hčerinskih podjetjih in podjetjih v tujini odnose z javnostmi v skladu s skupno strategijo in naborom orodij, ki jih prejme iz matične družbe, izvaja pristojna oseba, ki je mora o svojem delu dvakrat letno poročati direktorici Službe za odnose z javnostmi.

16 Način dela v odnosih z mediji – korporacijske vsebine
Obvezno: Vsa novinarska vprašanja, ki se nanašajo na korporacijske vsebine (poslovne aktivnosti, rezultati, strateški načrti, poslovna politika uprave, HR etc.) se morajo usmeriti na službo za odnose z javnostmi Služba za odnose z javnostmi pregleda vsa vprašanja in pripravi odgovore Vsa komunikacija, ki jo pripravijo drugi viri znotraj skupine Gorenje (hčerinska podjetja, strokovne službe, PETi etc.) mora potrditi in odobriti služba za odnose z javnostmi Direktorji vseh programov, podjetij in služb so dolžni pravočasno in v z urednikom dogovorjenem roku zagotoviti informacije, gradiva in vsebine namenjene objavi v internih medijih oziroma sodelovati pri nastajanju posameznih novinarskih prispevkov.

17 Sodelovanje pri korporacijskih aktivnostih
Priprava predstavitve družbe (Company profil) in drugih korporacijskih tiskovin Poslovna darila: sodelovanje pri pripravi kataloga poslovnih daril Sodelovanje pri sprejemanju smernic za sponzorinjanje in doniranje v skladu s strategijo Gorenja (odloča uprava); predlogi in načrti za boljše promocijsko izkoriščanje sponzorstev Sodelovanje pri vsebinski zasnovi Letnega poročila in drugih korporacijskih tiskovin

18 Zaključek Služba za odnose z javnostmi v mednarodni korporaciji:
štabna funkcija skupine Gorenje “servisni center” za skupino Gorenje, izkoriščati sinergije vsebinska so-odgovornost za aktivnosti, ki vplivajo na ugled Gorenja delo in zunanje sodelavce mora organizirati tako, da bodo aktivnosti narejene pravočasno skrbi in razvija Priročnik za odnose z javnostmi


Prenesi ppt "V MEDNARODNI KORPORACIJI PRIMER GORENJE"

Podobne predstavitve


Oglasi od Google