KAKO DELUJE ČLOVEŠKO TELO Zakaj lahko hodimo?

Slides:



Advertisements
Podobne predstavitve
RAZLIČNI DELI ORGANIZMA OPRAVLJAJO RAZLIČNE NALOGE 3. del
Advertisements

Predavanje za starše predšolskih otrok Pripravile: B. Heindler,
PREHRANJEVALNE VERIGE
Moj domači kraj, varna pot v šolo
MOJIH 5 ČUTOV Klavdija Štrancar.
ŽIVA BITJA IZMENJUJEJO SNOVI Z OKOLICO IN JIH SPREMINJAJO
Milijonar Rastline in živali
VRSTE RIB V NAŠIH VODAH IN VARSTVENE DOBE
Lekarna Boga.
Klavdija Štrancar.
PTICE.
Sestavila Nina Rijavec Ternovec, prof.
1. JEDILNI LIST ZA ČLOVEKA
MIŠICE SPODNJE OKONČINE
PRAZGODOVINSKI ČLOVEK
Metode in tehnike reševanja problemov
UČINKI SONCA.
RAKI.
Nevretenčarji: žuželke, pajkovci in mehkužci
Seminarska naloga iz fizike
Maščobe v prehrani.
ŽUŽELKE.
Uporaba LOGGER PROja Aktiv fizikov SEŠTG
OSNOVE ZA IZVAJANJE TEČAJA / IZPITA
DIHALA.
OKOSTJE Avtorja: Profesor:.
ČUTILA Sestavila Nina Rijavec Ternovec, prof..
ČUTILO ZA VID.
MEDENICA - PELVIS Medenica je koščeni obroč, ki ščiti organe v medenici in povezuje hrbtenico s spodnjimi okončinami.
SRCE IN KRVNI OBTOK.
NOSEČNOST.
KOŽA.
Venera ? & ? 2008/2009.
Predstavitev za organizme
Žile in krvni obtok.
Urša Sodja, 8.b Kenguru Koala VREČARJI Vombat Tasmanski vrag.
MIŠICE GLAVE IN VRATU PO FUNKCIJI DELIMO:
PERIFERNO ŽIVČEVJE.
ZLORABA ALKOHOLA IN CIGARET (VPLIV NA ŽIVČEVJE IN OSTALE ORGANE)
KRATKOVIDNOST IN DALJNOVIDNOST
PLANETI NAŠEGA OSONČJA
DROGE.
PRAŽIVALI in SPUŽVE.
Kako in zakaj? Pridi pa ti pokažem!
POŠKODBE OKOSTJA IN VEZIVNIH TKIV – ZLOM, ZVIN, IZPAH
BOLEZNI SRCA IN OŽILJA BIOLOGIJA.
VETRNO KOLO.
UHO - AURIS.
PRAVICE OTROK.
TREBUŠNE MIŠICE.
Sesalci – Mammalia.
AMINOKISLINE.
STRUPI in PLESNI.
Naprave za masovno shranjevanje podatkov
~~ČUTILO ZA SLUH-UHO~~
Rimski sužnji in gladiatorji
RIBE Pripravila:.
DROGE.
GALAKSIJE.
GLAVNO SKLADIŠČE ENERGIJE
PLANET ZEMLJA.
M. Šifrar: Rakete na vodni pogon
RAKI.
DROGE.
ČUTILA.
OBTOČILA.
PREDSTAVITEV IN IZVEDBA PREDSTAVITVE
DELFINI.
PREBERI IN RAZMISLI. V naš razred je prišel deček. S starši se je priselil iz Bosne, iz Sarajeva. Majhen je, temnopolt in skromno oblečen. Težave ima s.
Marec,
Zapis predstavitve:

KAKO DELUJE ČLOVEŠKO TELO Zakaj lahko hodimo? OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred Noge premikamo s pomočjo MIŠIC. Za to potrebujemo ENERGIJO. Energijo dobimo s HRANO rastlinskega in živalskega izvora. Hrana pride po KRVI iz PREBAVIL do vseh delov telesa. KRI poganja SRCE. Da se hrana razgradi je potreben KISIK. Kri se s kisikom obogati v PLJUČIH. Čutila po ŽIVCIH možganom pošiljajo podatke o tem, kaj se dogaja okoli nas. OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred Gibanje je premikanje telesa. Ljudje se gibamo s pomočjo OKOSTJA in MIŠIC. OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred MIŠICE nam skupaj s KOSTMI in SKLEPI omogočajo gibanje (hoja, tek, poskakovanje…). OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred OKOSTJE daje telesu obliko in varuje notranje organe (lobanja – možgane, prsni koš – pljuča, srce, medenica – organi v trebuhu). Kosti dajejo mišicam tudi oporo. LOBANJA PRSNI KOŠ MEDENICA OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred OKOSTJE ali SKELET: LOBANJA, GLAVA UL KLJUČNICA REBRA KOMOLC MEDENICA ZAPESTJE STEGNENICA KOLENO GLEŽENJ OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred HRBTENICA je sestavljena iz VRETENC, kar nam omogoča gibanje trupa in pokončno hojo. Preveliko obremenjevanje hrbtenice in neprimerno sedenje lahko povzroči okvare. Paziti moramo na PRAVILNO DRŽO TELESA in se veliko gibati. OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred Mišice so na kosti pripete s KITAMI. Imamo jih po vsem telesu in se razlikujejo po obliki, velikosti in nalogah, ki jih opravljajo. KITE OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred Mišice rok in nog vedno delujejo v parih. Pri premikanju se ena mišica RAZTEZA/ SPROŠČA, druga pa KRČI. Kosti rok in nog so med seboj povezane s SKLEPI. Sklepi in mišice nam omogočajo krčenje rok in nog, počep… KRČIJO/ RAZTEZAJO SKLEP RAZTEZAJO/ KRČIJO OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred ZANIMIVOSTI: Odrasel človek ima 206 kosti, otroci pa 300. Največja kost je stegnenica. Najmanjše so koščice v ušesu: kladivce, nakovalce, stremence. Kadar se nasmehnemo, uporabljamo 17 mišic, če se namrščimo, jih deluje 43. OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred

KAKO DELUJE ČLOVEŠKO TELO Zakaj lahko hodimo? Gibanje je premikanje telesa. Ljudje se gibamo s pomočjo OKOSTJA in MIŠIC. MIŠICE nam skupaj s KOSTMI in SKLEPI omogočajo gibanje (hoja, tek, poskakovanje…). OKOSTJE daje telesu obliko in varuje notranje organe (lobanja – možgane, prsni koš – pljuča, srce, medenica – organe v trebuhu). HRBTENICA je sestavljena iz VRETENC, kar nam omogoča gibanje trupa in pokončno hojo. Preveliko obremenjevanje hrbtenice in neprimerno sedenje lahko povzroči okvare. Paziti moramo na PRAVILNO DRŽO TELESA in se veliko gibati. Kosti dajejo mišicam tudi oporo. Mišice so na kosti pripete s KITAMI. Imamo jih po vsem telesu. OŠ Križe, naravoslovje in tehnika, 4. razred