Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

RAZVOJ MEDIACIJE V UKC LJUBLJANA Ernestina Kos Grabnar

Podobne predstavitve


Predstavitev na temo: "RAZVOJ MEDIACIJE V UKC LJUBLJANA Ernestina Kos Grabnar"— Zapis predstavitve:

1 RAZVOJ MEDIACIJE V UKC LJUBLJANA Ernestina Kos Grabnar
Glavna medicinska sestra UKCL- Pomočnica generalnega direktorja za zdravstveno nego Maj 2013

2 Univerzitetni klinični center Ljubljana

3 Leta 1786 Civilna bolnica v centru Ljubljane
300 bolniških postelj do 300 bolniških postelj

4 Leta 1895 Deželna bolnica na Zaloški cesti 2
568 bolniških postelj

5 Univerzitetni klinični center Ljubljana
Leta 1975 zgrajena osrednja zgradba Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana

6 Univerzitetni klinični center Ljubljana
se uvršča med največje bolnišnice v Srednji Evropi terciarna medicinska ustanova v državi, za državljanov Slovenije sekundarna bolnišnica za prebivalcev Ljubljane in širše okolice

7

8 UKCL SMO LJUDJE, KI VSAKODNEVNO USTVARJAMO ZGODBE
Očka, moj oče - Leo Buscaglia …srečen ne moreš biti sam, srečo moraš deliti… ….otroci so morali vsak večer po večerji povedati, kaj so se tisti dan naučili novega….

9 SMISEL ŽIVLJENJA SO DOBRI MEDSEBOJNI ODNOSI
ČAS KRIZE PRI LJUDEH ZASKRBLJENOST, BEG V BOLNIŠKI STALEŽ Kako pomagati, olajšati stisko?

10 POVRNITEV K HUMANISTIČNIM VREDNOTAM
Vrnitev k človeku Skrb za človeka, za dobre medosebne odnose

11 MEDIACIJA IŠČE REŠITVE ZA JUTRIŠNJI DAN
MEDIATOR je zavezan temeljnim človeškim vrednotam : Iskrenost, zaupnost, poštenost, dobrohotnost,… MEDIACIJA KOT ORODJE Za izboljševanje medsebojnih odnosov med različnimi deležniki

12 UKCL – ENA NAJVEČJIH BOLNIŠNIC V EVROPI
7800 zaposlenih od tega 3600 izvajalcev zdravstvene nege hospitalno obravnavanih bolnikov spec. amb. Pregledov

13 DOBRA KOMUNIKACIJA JE KLJUČNA ZA USPEŠNOST DELOVANJA
Številne komunikacije med notranjo in zunanjo javnostjo Posledično tudi nerazumevanja, konflikti,spori, afere

14 KAKO REŠUJEMO SPORE, PRITOŽBE PACIENTOV, ZAPOSLENIH
Neposredno na mestu nastanka preko Urada za pritožbe S pogovorom pri vodstvu UKCl Preko pooblaščenke za nenasilje

15 OSEBNA IZKUŠNJA S POGAJANJ S SINDIKATOM
- Vključitev prepoznanih mediatorjev ob 7h zjutraj MEDIACIJSKE VEŠČINE sposobnost vživljanja v pričakovanja, želje, občutke sogovornikov imela ključno vlogo. Aktivno poslušanje, povzemanje,….

16 VSAKDANJIK NA DELOVNEM MESTU
Dan je prijaznejši in uspešnejši z uporabo mehkih mediacijskih tehnik

17 VIZIJA: MEDIACIJSKI CENTER V UKCL
MEDIACIJSKI CENTER V UKCL OSTAJA IZZIV IN PRILOŽNOST Do tedaj: Mediatorji nesebično širimo mediacijsko kulturo


Prenesi ppt "RAZVOJ MEDIACIJE V UKC LJUBLJANA Ernestina Kos Grabnar"

Podobne predstavitve


Oglasi od Google