Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.

Za večjo kakovost v vzgoji in izobraževanju

Podobne predstavitve


Predstavitev na temo: "Za večjo kakovost v vzgoji in izobraževanju"— Zapis predstavitve:

1 Za večjo kakovost v vzgoji in izobraževanju
C I M Ravne 2016

2 Jekla za Naftno industrijo
SREDA, 18. maja Ura: 9:45 Jekla za Naftno industrijo Jekla za uporabo v Naftni industriji zaradi specifičnih (ekstremnih) pogojev uporabe spadajo med zelo zahtevne izdelke. Pri izdelavi takšnih jekel, je potrebno natančno nadzorovati proces izdelave od jeklarne do končne mehanske obdelave. Pri tem je potrebno zagotavljati zelo obsežno in zahtevno kontrolo, v specialnih primerih pa je potrebno pridobiti tudi dodatne mednarodne certifikate in odobritve kupcev. Ravno zaradi zahtevnosti in obsega dodatnih specialnih zahtev, se za področje jekel za Naftno industrijo uporablja projektno vodenje. V praksi je vodenje takšnih projektov razdeljeno na posamezne korake. Najprej se … Avtor: Mitja Koležnik, univ. dipl. inž. materialov in metalurgije Podjetje: METAL RAVNE, d.o.o.

3 SREDA, 18. maja Ura: 10:00 Robotska celica PC1 Prispevek obravnava uspešno realiziran projekt za končnega kupca. Predstavljena je robotska celica (s 6. roboti), za katero je bil kompleten razvoj, izdelava, montaža in zagon izveden v podjetju Oprema Ravne d.o.o. Celica je namenjena za varjenje podsklopov avtomobilskih karoserij. Razvoj je bil izveden z naprednimi programskimi orodji. Avtor: mag. Simon Jevšnikar Podjetje: Oprema Ravne d.o.o.

4 Uporaba frekvenčnih pretvornikov in servo pogonov v praksi
SREDA, 18. maja Ura: 10:15 Uporaba frekvenčnih pretvornikov in servo pogonov v praksi Predstavitev bo sestavljena iz: Kratka predstavitev podjetja PS Logatec s predstavitvijo frekvenčnih pretvornikov in servo pogonov. Kratka predstavitev podjetja Viptronik. Prednosti in razlogi za uporabo frekvenčnih pretvornikov ter servo pogonov v primerjavi s klasičnimi pogoni (direktno krmiljeni pogoni). Predstavitev dejanskih projektov v praksi z uporabljenimi frekvenčnimi pretvorniki in servo pogoni v proizvodnji. Avtor: Sašo Kotnik Podjetje: VIPTRONIK, d.o.o. in PS-Logatec, d.o.o.

5 The dual training in Austria – Examples of projects
SREDA, 18. maja Ura: 10:30 The dual training in Austria – Examples of projects Avtorja: Dir. Norbert Aichholzer, Headmaster, Ing. Helmut Krausler Šola: Vocational school Wolfsberg [AT]

6 SREDA, 18. maja Ura: 10:45 Potek praktičnega izobraževanja v podjetju MIEL, d.o.o. na osnovi Erasmus+ programa »Cooperative and Work Integrated Curricula«, ki se izvaja v okviru ŠC Velenje Pomembno je, da je študent tokom svojega študija deležen kvalitetnega praktičnega izobraževanja, saj mu to lahko predstavlja prvi realni stik z industrijo, njegovim bodočim delodajalcem. Prispevek obravnava nov pristop k izvajanju praktičnega dela na osnovi Erasmus+ programa in delo na posameznih modulih v podjetju. Predstavljeno je tudi nadaljnje delo in povezava s podjetjem v smislu nadaljevanja sodelovanja na pripravi diplomske naloge in realizacije projekta avtomatizacije v industriji. Avtor: Žiga Fliser Mentor: Andrej Rotovnik Šola: ŠC Velenje, Višja strokovna šola za mehatroniko

7 SREDA, 18. maja Ura: 11:30 Bluetooth rolka Namen te raziskovalne naloge je izdelati električno rolko, ki bi jo bilo mogoče krmiliti s pametnim telefonom preko bluetooth-a. Preveriti sva želela njeno ustreznost za vožnjo po mestu, priročnost ter varnost uporabnika. Običajno na rolkah ne najdemo pogona, ker naj bi bilo le-to nepotrebno, najin cilj pa je bil dokazati nasprotno. V raziskovalni nalogi sva preverila hipotezo, ali je rolka primerna za vožnjo po mestu ter ali je njena uporaba sploh priročna. Nalogo sva razdelila na 4 dele. Najprej sva se lotila raziskovanja že obstoječih rolk na električni pogon. Iz tega sva izvedela, kakšne specifikacije mora imeti motor, ki bo … Avtorja: Jan Liber, Marko Plankelj Mentorji: Uroš Remenih, Boštjan Hribar, Islam Mušić Šola: ŠCV, Elektro in računalniška šola

8 Mobilni balkonski rastlinjak
SREDA, 18. maja Ura: 11:45 Mobilni balkonski rastlinjak Namen raziskovalne naloge je narediti modularen mobilen balkonski rastlinjak. Pri tem sva raziskovala pripravo, razporeditev senzorjev, krmilno vezje, načrtovala rastlinjak, napisala program za samo krmiljenje mobilnega rastlinjaka in naredila mobilno aplikacijo. Mobilni balkonski rastlinjak je avtomatiziran rastlinjak, ki je zasnovan za uporabo na balkonu. V raziskovalni nalogi sva načrtovala strukturo rastlinjaka, tako da sva rastlinjak avtomatizirala in ga modularno zasnovala. Glavni krmilni sistem je mikrokrmilnik Arduino. V rastlinjaku so senzorji, ki dajejo podatke mikrokrmilniku, na katerem je zapisan program, v njem pa je določeno, kako se odzivajo izhodi – izvršni členi, glede na podatke … Avtorja: Maja Glušič, Mitja Podpečan Mentorji: Peter Vrčkovnik, Nada Pirnat, Marjetka Herodež Šola: ŠCV, Elektro in računalniška šola

9 Nadzor in upravljanje porabnikov na daljavo
SREDA, 18. maja Ura: 12:00 Nadzor in upravljanje porabnikov na daljavo S pomočjo Arduino mikrokrmilnika upravljamo (odpiramo) vrata z elektronsko ključavnico. Vrata lahko upravljamo z RFID kartico ali preko spletne aplikacije. Na Arduino mikrokrmilnik smo priključili čitalec RFID kartic in omrežni modul. Čitalec nam omogoča upravljanje s karticami, omrežni modul pa skrbi za shranjevanje podatkov o dostopu v podatkovno bazo ter omogoča upravljanje vrat preko spleta. Za to skrbi spletni strežnik, ki je nameščen na mikrokrmilniku. Najprej smo s čitalcem kartic prebrali kode kartic, ki smo jih zapisali v podatkovno bazo. Vsak uporabnik ima svojo RFID kartico ter uporabniško ime in geslo s katerimi lahko odpre vrata. Ko uporabnik prisloni kartico ob čitalec, se sproži impulz, ki … Avtorji: Denis Krajnc, Matic Pečovnik, Robert Končnik Mentorja: Gorazd Geč, Zdravko Pavleković Šola: ŠC Ravne, Srednja šola Ravne

10 Konstruiranje in izdelava kvadrokopterja s kamero
SREDA, 18. maja Ura: 12:15 Konstruiranje in izdelava kvadrokopterja s kamero V raziskovalni nalogi smo predstavili konstruiranje in izdelavo kvadrokopterja s kamero. Kvadrokopter za šolsko uporabo smo želeli izdelati že nekaj časa in ko je ravnateljica odobrila idejo, smo jo začeli razvijati ter jo tudi realizirali. Delo smo si razdelili na tri večje sklope, in sicer konstruiranje, izdelavo in zagotovitev električnih komponent. Najprej smo dobavili vse potrebne električne komponente in jih zvezali med seboj. Nato smo s CAD (računalniško podprto oblikovanje) programom PTC (korporacija za parametrične tehnologije) Creo Parametric 2.0 skonstruirali vse dele konstrukcije, jih prilagodili za naše električne komponente ter uredili vso potrebno tehniško dokumentacijo. Za vse dele konstrukcije smo napisali CNC (računalniško numerično krmiljenje) programe, nato pa … Avtorji: Luka Gril, Leon Knuplež, Gašper Mihael Mišetić Mentorja: mag. Martina Ribič, Igor Kosmač Šola: ŠC Ravne, Srednja šola Ravne

11 Turbinski reaktivni motor
SREDA, 18. maja Ura: 12:30 Turbinski reaktivni motor V seminarski nalogi sem opisal različne vrste reaktivnih motorjev. Sprva sem na kratko opisal delovanje posameznih reaktivnih motorjev in njihovo uporabo na posameznih področjih. Kasneje sem se v nalogi osredotočil predvsem na izdelavo lastnega reaktivnega motorja. Opisal sem potek izdelave motorja, navedel sem katera orodja sem potreboval za izdelavo in ves potreben material. Cilj naloge je bil izdelati delujoči reaktivni motor, ki ga poganja zgorevanje plina. Ključni del tega reaktivnega motorja je, da je sestavljen iz turbine, ki jo dobimo iz vsakdanjega prevoznega sredstva. Naloga je uspešna saj mi je motor uspelo zagnati. Avtor: Grega Pušnik Mentor: Silva Krevzel Šola: ŠC Ravne, Srednja šola Ravne

12 Stiskalnica za montažo in demontažo ležajev
SREDA, 18. maja Ura: 12:45 Stiskalnica za montažo in demontažo ležajev V raziskovalni nalogi sem predstavil izdelavo stiskalnice za montažo in demontažo ležajev, ki sem jo izdelal za lastno uporabo. Ker so ležaji izdelani na tolerance, mora biti tudi njihova montaža zelo natančna. Nepravilna montaža namreč lahko povzroči poškodbo ležaja in s tem predčasno okvaro. Montaža s hidravlično stiskalnico je najbolj razširjen način montaže ležajev. Pri tej metodi obstaja minimalen riziko poškodbe ležaja, gredi in ostalih komponent. Kljub velikosti in teži ležajev zahteva izredno majhne napore potrebne za montažo, hkrati pa zagotavlja varno delovno okolje … Avtor: Niki VERDNIK Mentor: Berta Grešovnik Šola: ŠC Ravne, Srednja šola Ravne

13 SREDA, 18. maja Ura: 14:00 learnCode.rocks – napredno spletno učno okolje za učenje osnov programiranja Grafično programiranje. Razvoj spletnih aplikacij. Inovativen način učenja z IKT. To so ključne besede in ideje, ki so spodbudile razvoj inovacije learnCode.rocks. Namen aplikacije je spodbuditi učence k učenju osnov programiranja in razvijanja algoritmičnega razmišljanja. Že implementirana orodja (Code.org, CodeCombat, CodinGame in Codecademy) omogočajo učenje programiranja preko igre. Omenjene aplikacije pa niso primerne za naprednejše programiranje. Glede na potrebe v šolstvu in v stroki je potreba po razvoju spletne aplikacije za učenje programiranja, ki (1) je primerno za začetnike in za naprednejše učence ter (2) omogoča inovativni način programiranja. Zasnovali, razvili in implementirali smo … Avtor: Tomaž Jerman Mentor: dr. Uroš Ocepek Šola: Srednja tehniška in poklicna šola Trbovlje

14 Prenosna hladilna naprava
SREDA, 18. maja Ura: 14:15 Prenosna hladilna naprava S težavami pri delovanju in uporabi računalnikov se soočamo pogosteje, kot v preteklosti, saj so postali stalnica v našem življenju. Ena izmed težav je pregrevanje, ki lahko resno škoduje komponentam računalnika. Ena izmed rešitev je hlajenje s pomočjo hladnega zraka oziroma zraka iz okolice. Zasnovala se je nosilna konstrukcija, katero je bilo potrebno računsko preveriti. Sledila je izdelava in testiranje. Avtorja: Žiga Štumfl (Srednja šola Ravne), Jaka Jenko (ŠC Velenje) Mentor: Jerneja Rebernik Herman Šola: ŠC Ravne, Srednja šola Ravne, ŠCV, Elektro in računalniška šola

15 Pripomoček za odvitje zlomljene grelne svečke dizelskih motorjev
SREDA, 18. maja Ura: 14:30 Pripomoček za odvitje zlomljene grelne svečke dizelskih motorjev V raziskovalni nalogi sem prikazal postopek razvoja izdelave pripomočka za odvitje zlomljene grelne svečke pri dizelskih motorjih. Pripomoček je narejen iz specialnega orodnega jekla. Na spodnjem delu je vrezan levi navoj M6. Na čelni strani pa so izdelani zobje za lažje odvitje. Prav tako je prikazan postopek same menjave odlomljene svečke. Najprej se odstrani notranji del grelen svečke s pomočjo klešč. Notranji del zlomimo na vzvoj. Nato sledi grezenje valjastega dela do navoja svečke. S tem preprečimo tlačne deformacije. S pomočjo levega navojnega svedra M6 se vreže notranji levi navoj v odlomljeno svečko. V tako vrezan navoj uvijemo orodje za odvitje grelne svečke in svečko odvijemo. Postopek je končan. Avtor: Martin Vitrih Mentor: Marjan Glušič Šola: ŠC Ravne, Srednja šola Ravne

16 Pomen tehniške dediščine za vzgojo mladih
ČETRTEK, 19. maja Ura: 9:20 Pomen tehniške dediščine za vzgojo mladih Tehniška dediščina je del industrijske dediščine in kot taka tesno vezana na razvoj različnih industrijskih panog. Na Koroškem je ena najpomembnejših dejavnosti železarstvo. Železarna Ravne, danes Metal Ravne, d. o. o., SIJ - Slovenska industrija jekla pa najpomembnejša jeklarna v državi, ki je vplivala tudi na rast in razvoj mesta. Spodbujanje pismenosti in tiska v obdobju protestantizma je krepilo razvoj gospodarstva in znanstvenih raziskav, kar je pripeljalo do industrijske revolucije, ki je bila rezultat tehnoloških inovacij in potrošnje, toda zahtevala je tudi povečanje intenzivnosti in trajanje dela v povezavi z akumulacijo kapitala, z varčevanjem in investiranjem. Avtor: Dr. Karla Oder, muzejska svetnica, Koroški pokrajinski muzej

17 ČETRTEK, 19. maja Ura: 9:40 Konvergenca ključnih tehnologij kot konkurenčna prednost v inovacijski ekonomiji Predstavili bomo konvergenco ključnih tehnologij, ki transformira poslovni svet in družbo ter posledično postaja osnovni element prihodnosti poslovnega in družbenega napredka. Namreč potrošniško vodene družbene spremembe v smeri mobilnega življenjskega stila povečujejo družbeno storilnost, kvaliteto življenja in razvoj individualnega potenciala. Predstavili bomo naše izkušnje in prakse sodelovanja z industrijo v okvirjih tehnološkega in uporabniško usmerjenega vidika ter ustvarjanja inovacijskega ekosistema. Avtor: dr. Iztok Kramberger, vodja Laboratorija za elektronske in informacijske sisteme, FERI Maribor

18 The future of education in Industrie 4.0
ČETRTEK, 19. maja Ura: 10:00 The future of education in Industrie 4.0 Avtor: Dipl.-Ing. (FH) Markus Liebhard, College of engineering HTL-Wolfsberg [AT], Departement of Construction, CAD/CAM, mechanical engineering, automation technology

19 Top ten changes in the past 60 years
ČETRTEK, 19. maja Ura: 10:50 Top ten changes in the past 60 years Avtor: Dir. Herbert Eile, The European educational network [AT], Chairman of EcoMedia-europe

20 ČETRTEK, 19. maja Ura: 11:30 ŠC Krško-Sevnica in GEN energija spodbujata inovativnost in odkrivata talente V želji povezati šolo in gospodarstvo pri spodbujanju kreativnosti in inovativnosti med dijaki in učitelji/mentorji je na pobudo ravnatelja Srednje poklicne in strokovne šole Krško Jožeta Pavloviča in v sodelovanju s podjetjem Gen energija nastala prireditev »Tehnogenij si ti – tehnogenij svet vrti«. Na dogodku oktobra vsako leto dijaki in mentorji Šolskega centra Krško-Sevnica predstavijo najboljše projekte oz. izdelke, ki nastanejo v okviru letnega natečaja za najboljši izdelek podjetja Gen energija. Avtor: Jože Pavlovič, ravnatelj Srednje poklicne in strokovne šole Krško

21 Elektrostrojarska škola u funkciji razvoja gospodarstva
ČETRTEK, 19. maja Ura: 11:45 Elektrostrojarska škola u funkciji razvoja gospodarstva U ovome radu prezentiran je sustav srednje strukovne Elektrostrojarske škole iz Varaždina u funkciji razvoja gospodarstva u lokalnoj zajednici. Prikazana je sprega između Škole i gospodarstva, te lokalne zajednice, kroz projekte, cjeloživotnu edukaciju, te ostale oblike suradnje. U radu su dani primjeri dobre prakse suradnje s gospodarstvom, te je prikazana postojeća situacija. Navedeni su problemi s kojima se Škola susreće u izvršavanju svoje funkcije u razvoju gospodarstva te su dani prijedlozi za poboljšanje postojeće situacije i što uspješniju suradnju u provedbi ciljeva za što bolji i brži razvoj gospodarstva lokalne zajednice. Avtor: Krunoslav Grudiček, Elektrostrojarska škola Varaždin

22 Integracija vsebin podjetnosti v pouk računalništva
ČETRTEK, 19. maja Ura: 12:00 Integracija vsebin podjetnosti v pouk računalništva Gospodarstvo od izobraževalnih ustanov pričakuje, da jim bo le to zagotovilo za delo kompetentne posameznike. Poleg primerne izobrazbe, pa je danes za pridobitev službe ali pa za začetek nove poslovne dejavnosti, potrebno posedovati tudi kompetence podjetnosti, ki pa jih je z ustreznim izobraževanjem mogoče pridobiti. Takšno izobraževanje in kompetence, smo dijakom Strokovne gimnazije ŠC Kranj ponudili v okviru mednarodnega projekta UStart – Izzivi podjetnosti za mlade. Pri pouku računalništva, so se dijaki naučili oblikovati in predstaviti poslovne ideje v povezavi s stroko. Anketa je pokazala, da bodo z usvojenim znanjem, morda ravno te dijaki nekoč predstavljali vodilne posameznike v raznih vrstah organizacijskih oblik. Avtor: Gašper Strniša, mag.org.inf., Strokovna gimnazija, ŠC Kranj

23 Razvoj orodja za odvitje zlomljene grelne svečke dizelskih motorjev
ČETRTEK, 19. maja Ura: 12:15 Razvoj orodja za odvitje zlomljene grelne svečke dizelskih motorjev V predstavitvi želim prikazati primer dobrega sodelovanja med šolo, prakso, avtoserviserji in dijaki pri vplivu na njihovo inovativnost in kreativnost. Sem učitelj strokovno teoretičnih predmetov na srednji šoli Ravne. Pri teoriji pogonskih motorjev je dijak izpostavil problem odvitje zlomljene grelne svečke dizelskih motorjev. Navezali smo stik z avtoserviserji in dobili informacijo kje se grelna svečka zlomi. Prav tako smo dobili nekaj neuporabnih grelnih svečk. Pri pouku so razmišljali kakšne so možnosti za odvitje brez vrtanja. Pri tem se je pokazala njihova inovativnost in kreativnost. Avtor: Marjan Glušič, učitelj strokovnih modulov, Srednja šola Ravne

24 Biti podjeten pomeni spoznati priložnost
ČETRTEK, 19. maja Ura: 12:30 Biti podjeten pomeni spoznati priložnost Naša šola, Srednja šola tehniških strok Šiška je znana po sodelovanju s podjetji. Deloma jo k temu zavezuje tudi obvezno izobraževanje pri delodajalcu, deloma pa s strani podjetij pričakovanim znanjem in kompetencam prilagajamo odprti kurikul. Razumljivo je, da dijaki z velikim zanimanjem poslušajo predavanja, ki jih predstavijo tehniki in inženirji slovenskih in tujih podjetij. Razumljivo tudi je, da dijaki v tehničnih programih hitro najdejo področje, kjer so uspešni. Tehnična inovativnost mladih, ki jih tehnika tudi sicer zanima, nima meja. Zato je na mestu izziv, ki smo ga predstavili dijakom … Avtor: Helena Mladenović Jerman, učiteljica strokovnih modulov, Srednja šola tehniških strok Šiška

25 ČETRTEK, 19. maja Ura: 12:45 Vloga gospodarstva v projektnem delu na področju podjetništva v SŠS - ŠC Škofja Loka Razvoj tehnologij in zahteve kupcev so na področju strojništva in avtoremontne dejavnosti v silovitem vzponu. Zato izobraževanje bodočih kadrov za zahtevni trg dela in trg kupcev zahteva neprestano spremljanje novosti v gospodarstvu. V Šolskem centru Škofja Loka se zavedamo, da učitelji strokovnoteoretičnih predmetov in modulov kljub prizadevanjem težko sledijo hitrim trendom razvoja v industriji, zato smo z ustanovitvijo konzorcija podjetij zagotovili in izpopolnili tesno sodelovanje šole s partnerji v gospodarstvu. Tako se dijaki in učitelji mentorji v okviru projektnega in raziskovalnega dela … Avtor: mag. Mojca Šmelcer, ravnateljica SŠS v ŠC Škofja Loka

26 ČETRTEK, 19. maja Ura: 13:00 EMCO center odličnosti za področje CNC tehnologij, kot primer dobre prakse sodelovanja izobraževalne ustanove z gospodarstvom Temeljni cilj CO je povezovanje teorije in prakse na način, da skozi izobraževalni proces dosegamo visok nivo tehničnega znanja udeležencev, ki sovpada s profesionalnim pristopom izvajalcev in zadovoljstvom partnerskega podjetja ( v našem primeru EMCO). Govorimo o enem od načinov sodelovanja z industrijo na področju tehničnega izobraževanja. Bistveni elementi, ki v končni fazi skupaj predstavljajo CO: Osnovni materialni pogoji za delovanje in razvoj (prostorski pogoji, infrastruktura, primerno okolje- industrijsko zaledje). Stroji in oprema (najsodobnejši stroji s pripadajočo opremo), kar pomeni sledenje industrijskim trendom … Avtor: Alojzij Kokalj, vodja MIC v ŠC Škofja Loka

27 Povezava gospodarstva in šol v okviru PUD ter vloga mentorjev pri tem
ČETRTEK, 19. maja Ura: 14:00 Povezava gospodarstva in šol v okviru PUD ter vloga mentorjev pri tem Dobro usposobljen delavec je za vsak proizvodni obrat pomemben člen uspešnega dela. Pri sodobnih, računalniško vodenih tehnoloških procesih je to še toliko bolj pomembno. Pomembno vlogo pri zdajšnji obliki usposabljanja ima vsekakor šola s strokovnimi in praktičnimi vsebinami, velik poudarek pa je tudi na praktičnem usposabljanju z delom, kjer so dijaki na poklicni stopnji vključeni v proizvodni proces, pod vodstvom mentorjev, 24 tednov ali več. Ali imamo dovolj dobro usposobljenih učiteljev stroke in še posebej mentorjev, ki imajo znanje in željo pomagati mladim pri osvajanju potrebnih znanj? Mnogim mentorjem je praktično usposabljanje z delom prej breme, kot pa želja … Avtor: Alojz Janežič, (v povezavi z DECCA)

28 Nujnost pridobivanja aplikativnih znanj v procesu izobraževanja ABB
ČETRTEK, 19. maja Ura: 14:15 Nujnost pridobivanja aplikativnih znanj v procesu izobraževanja ABB Sodobna avtomobilska industrija zahteva natančno in ponovljivo izdelavo komponent, ki sestavljajo vozila. Pri tem se povečuje število aplikacij z industrijskimi roboti, ki omogočajo ponovljive procese in preprečujejo napake, ki jih delamo ljudje. Posledično se povečuje tudi potreba po novih programerjih robotov. Aplikacije za industrijo so praviloma zelo zahtevne, njihov zagon pa časovno zelo omejen. Zato ne moremo pričakovati, da se bo programer robotov začel učiti na dejanski aplikaciji, temveč mora osnovno znanje osvojiti že v procesu izobraževanja. Tu so ključnega pomena šole, ki jim omogočajo prvi stik z industrijskimi roboti. Avtor: Karl Jerman, ABB Inženiring d.o.o., vodja prodaje programa robotika

29 Kadrovske potrebe industrije z vidika Industry 4.0
ČETRTEK, 19. maja Ura: 14:30 Kadrovske potrebe industrije z vidika Industry 4.0 Razvoj na področju vse bolj integrirane proizvodnje prinaša tudi potrebe po integraciji novih znanj, ki so združena pod pojmom Industry 4.0. Avtor: SIEMENS

30 ČETRTEK, 19. maja Ura: 14:45 Spodbujanje, vključevanje in priprava nove generacije inovatorjev s pomočjo povezovanja učnih programov, raziskovanja in industrije Pri National Instruments verjamemo, da praktično učenje utrjuje teoretične razlage in pripravi študente in dijake za napredne raziskave in industrijo. Spretnosti pridobljene v učilnicah skupaj z industrujsko podprto merilno opremo omogoča študetnom biti pripravljen na reševanje jutrišnjih izzivov. To postavimo v prakso tako, da preoblikujemo industrijsko opremo in jo prilagodimo za učne in raziskovalne potrebe ter skupaj s partnerji razvijamo ustrezno učno gradivo. Spoznajte kako industrijsko priznana merilna oprema skupaj s programskimi orodji NI, uporabljena v več kot podjetji širom sveta, izbolšuje učenje v več kot univerzah po svetu. Avtor: Andrej Drozg, National Instruments, prodajni inženir

31 ČETRTEK, 19. maja Ura: 15:00 Učinkovita izobraževalna ustanova tehnične smeri je pogoj za uspešno Jeklarstvo in Predelavo na Koroškem Domala štiristo-letna tradicija jeklarstva na Koroškem sloni na čvrstih temeljih lasnega znanja in izkušenj, ki se je prenašalo iz roda v rod. Že pred 70 leti se je vodstvo takratne Železarne Ravne zavedalo, da je učinkovito in sistematično pridobivanje tehničnega znanja ključno za razvoj tovarne. Železarna Ravne je bila daljnega leta 1946 soustanovitelj Metalurške industrijske šole Ravne. Vse od takrat pa do danes je zaokroženo gospodarsko območje Ravne črpalo mlade tehnično usposobljene kadre iz šole, ki je v skladu s potrebami gospodarstva rasla in spreminjala vsebine ter podobo. Avtor: Andrej Gradišnik, glavni direktor Metala Ravne

32 ČETRTEK, 19. maja Ura: 15:15 Podjetje MIEL d.o.o. kot vmesni člen med šolstvom in industrijo na področju avtomatizacije V podjetju MIEL d.o.o. poudarjamo, da je povezava med šolstvom in industrijo oz. gospodarstvom izredno pomembna. Poslujemo na področju industrijske avtomatizacije in študentom omogočamo, da se preko našega dela vključijo v realne projekte, ki jih industrija potrebuje. Avtor: Andrej Rotovnik, direktor podjetja MIEL d.o.o. Velenje

33 ČETRTEK, 19. maja Ura: 15:45 Sodelovanje industrije z znanstvenimi in izobraževalnimi inštitucijami v regiji na primeru projekta UL4C Prispevek obravnava sodelovanje industrije z znanstvenimi in izobraževalnimi inštitucijami v regiji na primeru uspešno realiziranega projekta UL4C v okviru programa čezmejnega sodelovanja Slovenija-Avstrija. V sklopu projekta so se preučili kompoziti iz aluminija in umetne mase, armirane z ogljikovimi vlakni (CFK) ali z naravnimi vlakni (NFK). Ugotavljala se je njihova primernost za izdelavo lahkih vozil (za konstrukcijske elemente z visoko obremenitvijo). Razvite tehnologije in komponente so se preizkušale na lahkih električnih vozilih, kjer je uporaba lahkih konstrukcij in materialov zelo pomembna za optimalni izkoristek pogonske električne energije, shranjene v baterijah in drugih virih. Avtor: Goran Ognjanović, Oprema Ravne d.o.o.

34 ČETRTEK, 19. maja Ura: 16:00 Sodelovanje med šolami in gospodarstvom je ključ za uspešen začetek kariere mladih V Leku, članu skupine Sandoz, mladim, ki so pripravljeni na izzive ter si želijo novih izkušenj in znanj, ponujamo različne karierne priložnosti. Izzivi, ki jih ponujamo kot del globalne družbe Novartis, so pomemben korak k uspehu. Vpetost v velik sistem omogoča veliko možnosti in širino v razvoju, hkrati pa zahteva od posameznika motivacijo za nenehno učenje in nadgrajevanje že pridobljenih znanj v okviru šolanja. Pri tem je ključno, da so znanja, ki jih mladim dajejo izobraževalne ustanove, skladne s prihodnjimi potrebami gospodarstva. Spodbujanje dialoga in povezovanje šolstva z gospodarstvom je zato temeljni kamen za pridobivanje ustreznih znanj in s tem uspešen začetek kariere mladih. Avtor: Zlatko Ajd, direktor podjetja LEK Prevalje

35 ČETRTEK, 19. maja Ura: 16:15 Glavni današnji izobraževalni izzivi v svetu – pomanjkanje in vrzeli v veščinah Na globalno konkurenčnost in ekonomski napredek vpliva pomanjkanje ustrezne razpoložljive delovne sile. Glavna izziva, s katerimi se srečujemo sta: Nezadostna razpoložljivost usposobljene delovne sile – pomanjkanje znanja in veščin. Neusklajenost med usposobljenostjo razpoložljive delovne sile in spremembe potreb v industriji – vrzeli v veščinah. To so resni problemi, saj so in bodo spretnosti ostale pomemben sestavni del gospodarskega razvoja in rasti držav, kot tudi dolgoročno konkurenčnost industrij. Privabljanje nadarjenih ljudi in razvijanje njihove individualne sposobnosti je glavna skrb za poslovne voditelje … Avtor: mag. Marjan Skubic, FESTO d.o.o., vodja didaktike


Prenesi ppt "Za večjo kakovost v vzgoji in izobraževanju"

Podobne predstavitve


Oglasi od Google