Prenesi predstavitev
Predstavitev se nalaga. Prosimo počakajte.
1
Facebook Marketing Jure Knehtl, AdStar
2
Zakaj ravno oglaševanje na Facebooku?
Najcenejše orodje promocije Natančno določanje ciljne skupine Starostne skupine let Potencialni doseg v Sloveniji Možnost plačljivih oglasov za boljše rezultate Engagement (like, share, sporočila) Prodaja, možnost pridobivanja kontaktov Plačljive storitve – začnete lahko že z manj kot 5 €
3
Kaj se je zgodilo novembra 2015?
Zgodba o uspehu? Presodite sami… 0 – €/mesec V prvih 12 mesecih sodelovanja… Kako?
4
1. Kako začeti? Ustvarite Facebook stran iz svojega profila
Kliknite na zgornjo desno puščico Kliknite >Create Page<
5
2. Kako začeti? Izberite tip vaše FB strani, glede na kategorije in izpolnite podatke
6
3. Kako začeti? Dodajte profilno in naslovno sliko Opis in kontakt
Naslov in spletna stran Dodajte med priljubljene FB strani Povabite prijatelje, kontakte Ne pozabite na CTA gumb Naredite prve objave **Dodatno: Instagram feed - Iconosquare
7
Dodajanje in odstranjevanje upravljalcev
Settings – Page roles Dodajate uporabnikov 5 možnosti: Admin Editor Moderator Advertiser Analyst
9
Business Manager Business.facebook.com Povežite FB stran
Povežite FB oglaševalski račun Določite projekte Povežite ekipo
11
Gremo Step – By - Step Uporaba Business Setting
Dodajanje novih strani in oglaševalskih računov Claim Assets Request Access
13
Kaj je potrebno spremljati na FB strani?
Spremljajte zavihek Insights Osnovne statistike Primerjave s podobnimi stranmi Vaša ciljna publika Doseg vaših objav Odzivanje na vaše objave Poglejmo si na praktičnem primeru
14
Mojih 5 pomočnikov za odlično FB stran
Facebook page Insights – spremljanje statistike Facebook Schudule Post – kdaj želite objaviti Canva.com – hitro in preprosto oblikovanje slik Animoto – video produkcija trello.com – postavitev časovnice
15
Kaj vam lahko pride prav?
symbols-n-emoticons.com/p/facebook-emoticons-list.html – zabavne Facebook ikone, ki bodo popestrile vaše objave in oglase bitly.com – skrajšajte vaše dolge linke in spremljajte statistiko
16
Katere informacije so za njih koristne?
Zmagovita strategija VAŠ CILJ Vaša ciljna publika Kdaj so prisotni? Katere informacije so za njih koristne? Novi uporabniki Kako do njih?
17
Zmagovita strategija - AdStar
VAŠ CILJ – povečanje števila povpraševanj po naših storitvah Vaša ciljna publika – vodilni kader spletnih trgovin v Sloveniji Kdaj so prisotni? Pon-pet popoldan ( ) Katere informacije so za njih koristne? Novosti v svetu digitalnega oglaševanja, mnenja strank, reference Novi uporabniki – ponudniki dražjih storitev Kako do njih? E-priročniki in knjige, case study
18
O čem razmišljati? Pogostost in čas objavljanja Sporočilo
Označevanje oseb Spraševanje za mnenja in pomoč Video vsebine Slideshow Carousel facebook post Lokacija, počutje, kontakt
19
Delite mnenja – ne bodite sramežljivi
20
Delite vaše dosežke
21
Nekaj zamisli za video vsebine
Predstavitev palete vaših produktov Video HOW TO? Mnenja vaših strank, pogovor Uporaba vaših produktov Smešne video vsebine
22
Kako se mi zabavamo? Ekipa AdStar se seli v novo pisarno. Dobili smo nov koš. Posnetek neverjetne akcije. Značilni po sodelovanju. Uživamo v tem kar delamo!
23
Prodaja se lahko vse
25
Dodatno (proaktivno) delovanje
Deljenje blogov Aktivnost po skupinah Komentiranje Deljenje koristnih vsebin Spremljanje novosti Facebook for Business Tedenske noviče/zanimivosti/recepti/potovanja My number 1: jonloomer.com
26
Prihaja glavni fokus - OGLAŠEVANJE
Boljši reach Večji engagement Novi uporabniki Ciljno targetiranje Community Vračanje obiskovalcev Prodaja Predstavljanje novih produktov in storitev
27
Postavitev oglasov Mobilne naprave Novice namizni računalniki
Desni oglasi
29
Dodatno: Audience Network
30
Kako dostopati do oglasov?
Adverts Manager/Urejevalnik oglasov Business Manager Power Editor – napredno upravljanje z oglasi
31
Začetek oglaševalske kampanje
Cilj kampanje Kdo so ciljni kupci/stranke (demografija, interesi, obnašanje) Kako jih nagovoriti Kakšne slike izbrati Struktura kampanje
32
Cilj vaše kampanje?
33
Ciljni Kupci/stranke Starost Spol
Demografija (rojstni dnevi, poročeni, starši) Interesi Obnašanje Prijatelji tistih, ki so že všečkali stran Obiskovalci strani Poglejmo si kaj je možno
34
Nastavitve Proračun: dnevni ali življenjske dobe
Kdaj se začne in konča prikazovanje oglasov Optimizacija oglasov: kliki, prodaje, odzivi, ogledi videa, prenesene aplikacije, prikazi, unikatni dnevni prikazi Poimenovanje: (priporočam) glede na to kar oglašujete in komu
35
Kreativa Pazi, da ne bo več kot 20 % besedila (grid tool za preverjanje) Ne kaži preveč kože (Sexy? Žal ne) – drugače bodo oglasi blokirani Priporočena velikost slike za optimalno izkušnjo uporabnika Boost post: 1200 x 900 Link ad: 1200 x 628 Carousel: 1080 x 1080 Page like: 1200 x 444
36
Slike Naloži svoj - Poskrbi, da je ustrezna velikost
Znova uporabi obstoječe (TOP performing) Stock Images – ne pozabi
37
Triki za uspešna besedila
Velike tiskane črke v naslovu Velik začetnice pri vsaki besedi naslova KISS – keep it short & simple Predstavi glavne prednosti (zakaj bi se odločil za akcijo) Kaj dobi, je kaj brezplačno? Uporabi številke Kontakt, povezava do spletne strani Ne pozabi na CTA
38
Struktura kampanje Razdelite po letih Spol Lokacija Lookalike audience
Remarketing – ponovno trženje Glede na cilj (novi uporabniki, obstoječi, boost post, všečki)
39
Obstoječi obiskovalci
Cilj FB všečki Obstoječi obiskovalci Novi obiskovalci
40
Strategija za uspeh FB všečkarji – Facebook objave (zanimivosti, video vsebine, novosti) Obstoječi obiskovalci – (remarketing glede na to kaj si ogledujejo, povezane vsebine in novosti preko oglasov, dodatno: video vsebine) Novi obiskovalci – oglaševanje na doseg s povezanimi interesi + lookalike na Facebook stran in obiskovalcev spletne trgovine
41
Remarketing = ponovno trženje??
42
Remarketing Kreiraj FB Pixel: Ads Manager – Tools – Create Pixel
Slediš navodilom in ga ustaviš na spletno stran/pošlji programerju Kaj želiš slediti? Ustrezno namesti kode Postavi Custom Audience: Ads Manager – Tools – Audiences Uporabi jih v oglasih in prilagodi komunikacijo - Custom Audiences
43
Lookalike – najdi podobne ljudi
Imajo podobno starost, interese, obnašanje na spletu in nakupno namero Ads Manager – Tools – Audiences - Lookalike Audience Izberi Vir: vsaj 1000 ljudi – za kvalitetno bazo Lokacija in % podobnih ljudi (1 – 10 %)
44
Za konec še… Če prodajaš, uporabi UTM linke
Preizkusi uvoziti bazo Če so odzivi na oglas odlični, mu kreiraj poden oglas - create similar Spremljaj statistiko preko Customise Columns v Ads Managerju Moj Nasvet: Spremljaj število klikov, strošek na klik, CTR, število konverzij, strošek na konverzijo, frekvenco in razporeditev po letih, spolu ter postavitvi.
45
Postavitev
46
Starost in Spol
47
Katero zgodbo želite slišati?
Moje Božičkovo darilo! Katero zgodbo želite slišati?
48
Facebook je zakon! Merljivost rezultatov
Neprestano spreminjanje in novosti Možnost ciljnega targetiranja Iskanje novih ljudi in povezovanje Zabavno je
49
VAJA: Kaj ste se naučili?
Kdo je vaš kupec? Kako ga najdete na Facebooku? Funkcije, ki jih boste uporabili Cilj kampanje Kako boste strukturirali kampanjo?
50
Hvala za vašo pozornost! Čas je za dodatna vprašanja…
Podobne predstavitve
© 2024 SlidePlayer.si Inc.
All rights reserved.